N Niq skrev:
[bild]
Har hen som sitter på hästen asbesthandskar? Och Heta arbetes-utbildning? Finns brandsläckningsutrustning tillgänglig inför den kommande läggningen av brännpapp på ditt tak? Och hur förklarar hantverkaren svärdet, är det godkänt av Arbetsmiljöverket för att kapa papp?
Om du räknas som byggherre kan du få det hett om öronen annars. Bokstavligt talat.

• Haha
HenrikHuslöse
  • Laddar…
B Bigfoot skrev:
Är det grannen på bilden? Har du provat att bjuda honom på en öl?
Han sägs ha druckit 14 långburk... 🤷

• Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
it-snubben it-snubben skrev:
Hej,

Jag beställde hantverkare som kom i sin firma bil. Han gjorde fel och mäklaren sa jag skulle använda rätthjälp. Han sa att det kostar inget om felet fixas inom en timme. Men hantverkare har ju gjort fel, ska jag inte beställa felhjälp? Om han fixar rätt på fel så måste det ju bli fel igen? Jag förstår inte.
Använde hantverkare schampo för fett hår?

pjgb pjgb skrev:
Använde hantverkare schampo för fett hår?
Eller mot fett hår?

T
S Strontus skrev:
Jag visste det! Det är bögarnas fel...
Kan inte säga så idag. Det heter hbtqiuoplkmnuqioplknmnbs-arnas fel.

SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Har hen som sitter på hästen asbesthandskar? Och Heta arbetes-utbildning? Finns brandsläckningsutrustning tillgänglig inför den kommande läggningen av brännpapp på ditt tak? Och hur förklarar hantverkaren svärdet, är det godkänt av Arbetsmiljöverket för att kapa papp?
Om du räknas som byggherre kan du få det hett om öronen annars. Bokstavligt talat.
Han ska bara lägga takbottnen i trä och då måste han ju ha något för att göra brädor av alla träd jag importerat från Fangor och Lothlorien därav svärdet. Hästen har han till att flytta stockarna med. Han har ju skydd mot eggverktyg. Ytbeläggning kommer det sedan några dvärgar och gör av mithril. Så det behövs nog ingen heta arbeten utbildning.
Jag har dessutom anlitat en mycket bra övervakare som ser allt utom hobbitar.
Dämoniskt skalleliknande ansikte, eldögon, mörk bakgrund, spetsiga horn, energiutbrott upptill, mystisk, digital konst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
skogaliten
  • Laddar…
Hej, tänkte bygga ett eget kärnkraftverk i källaren, ska självklart anlita elektriker så betackar mig kommentarer om behörighet mm. Jag undrar bara vilka grejer jag ska köpa hem och vad jag kan förbereda själv.

• Gilla
jocke31 och 5 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
S Skandiamannen skrev:
Hej, tänkte bygga ett eget kärnkraftverk i källaren, ska självklart anlita elektriker så betackar mig kommentarer om behörighet mm. Jag undrar bara vilka grejer jag ska köpa hem och vad jag kan förbereda själv.
Kan kräva att du har ett pannrum med flamskyddade väggar och godkänd brandsäker dörr.

• Gilla
  • Arg
skogaliten och 3 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Kan kräva att du har ett pannrum med flamskyddade väggar och godkänd brandsäker dörr.
Trams! Så var det med gamla stora reaktorer men de ny små moderna SMR-reaktorerna kan man ställa in i vilken skrubb som helst, under trappen, i ett ledigt hörn av kattvinden eller kanske bakom soffan! Nemas problemas helt enkelt!

• Gilla
  • Haha
antett och 5 till
  • Laddar…
S Skandiamannen skrev:
Jag köpte mitt anrikade uran på Darknet. Man behöver ju inte så mycket och det är bättre priser där än i Ryssland. Folk säger att man kan prismatcha mot Iran, men då måste man ha handlat i en fysisk butik och jag har rätt långt till S:t Petersburg.

• Gilla
  • Haha
antett och 6 till
  • Laddar…
tommib
Vill någon vara med på en gruppbeställning av uran från Nordkorea? Jag tänkte ta lastbilen över och kan ta med till några andra också så kan vi dela på frakten.

• Haha
  • Gilla
HenrikHuslöse och 6 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
Jag har konto på Ahlsell via jobbet, enklare att beställa där.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Dilato och 7 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Vill någon vara med på en gruppbeställning av uran från Nordkorea? Jag tänkte ta lastbilen över och kan ta med till några andra också så kan vi dela på frakten.
Det är väl mest kinaskit som säljs där? Lite som att beställa via YouWish. Hälften av stavarna saknar isotoper, eller också är det plutonium man får.

• Haha
  • Gilla
HenrikHuslöse och 6 till
  • Laddar…
tommib
Jo, men om man t.ex får bara massa U238 så kan man ju reklamera, YouWish brukar vara bra på det och det är sällan de orkar begära igen grejerna. Då kan man ju sälja vidare uranet till Ukraina

• Gilla
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Fulkemisten
tommib tommib skrev:
Jag är på. Tar du hem tritium samtidigt? Tänker att både jag men framförallt du har mer att spränga i källaren?

• Haha
HenrikHuslöse
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.