418 070 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Men frågan är ju om du är djupt nog. Nu har jag inte kollat din tråd på ett tag men jag är tveksam till att dina pumpgropar egentligen håller måttet. Jag tror du faktiskt borde göra ett schakt ner och göra en våning till under. Då kan du ha en öppen smidig lösning för dränering där, kanske en grundvattenreservoar och en lekhage till en Balrog.tommib skrev:
Vilka sjukdomar kan balrogen tänkas drabbas av?T TypRätt skrev:Men frågan är ju om du är djupt nog. Nu har jag inte kollat din tråd på ett tag men jag är tveksam till att dina pumpgropar egentligen håller måttet. Jag tror du faktiskt borde göra ett schakt ner och göra en våning till under. Då kan du ha en öppen smidig lösning för dränering där, kanske en grundvattenreservoar och en lekhage till en Balrog.
Bältros, vatten i knäna, vågor i håret, aspest, bergtagen?
Ingen expert men tror dvärgpest lokalt kan förekomma men mer utbrett problem verkar vara rosacea då flammig hy verkar vara kroniskt. Följdproblem av utbred D-vitaminbrist är nog att anta. Inga rapporter om lungcancer så de har nog gift bort radondöttrarna.S Saelen skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg