414 612 läst · 12 759 svar
415k läst
12,8k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 947 inlägg
Asså såna sjuklöver-woke-PK-människor som du, det är ni som har förstört hela samhället!Z Zsam skrev:
Tänk på den gamla goda tiden när kvinnan stod vid spisen och gubben var ute och tjänade pengar och ingen av ungarna var förvirrad om vilket kön de tillhörde (eller ville ligga med). På den tiden, DÅ fick en karl fylla sitt hus med hur mycket asbest och svartmögel och klorfenoler och hempulad el han ville utan att det kom nån @#$%€ miljömupp och gnällde på nåt tönt-forum på internet!
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
4:an är: "Varför ska du ta bort så fint berg? Är det inte bättre att du låter det vara kvar och anlägger en rabatt runt det. Du kan bygga ditt attefallshus någon annan stans på din lilla tomt."R Robert-san01 skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 9 881 inlägg
Jag har rätt låg inkomst. Mest pga. att jag inte har nån lust att jobba.
Jag har inga besparingar för dom har jag köpt hamstermat för.
Nu vill jag köpa ett slott för 30 miljoner men banken vill inte låna mig pengarna.
Visst är banken jättedum med mig??
Jag har inga besparingar för dom har jag köpt hamstermat för.
Nu vill jag köpa ett slott för 30 miljoner men banken vill inte låna mig pengarna.
Visst är banken jättedum med mig??
De har inga riktiga bergsprängare. Det där är enkla konsumentprodukter som endast spelar gamla kasettband och radio. Du måste ha en med inbyggd skivspelare. Det är mycket mer känsla i vinyl. Köp tex en sån här på auktion. Bry dig inte om vad den kostar, eller tekniska data. Det är som sagt mer känsla i vinyl.it-snubben skrev:
PS passa på och köp några hundra batterier på samma gång.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har inte läst hela tråden på 7934 sidor...
MEN jag skulle ändå i detalj vilja framföra samma argument eller åsikt som dyker upp ungefär var 10e post. Är det fredag och jag druckit några långburk så blir det dessutom i en väldigt raljant ton.
PS.
Var tog TS vägen?
MEN jag skulle ändå i detalj vilja framföra samma argument eller åsikt som dyker upp ungefär var 10e post. Är det fredag och jag druckit några långburk så blir det dessutom i en väldigt raljant ton.
PS.
Var tog TS vägen?
Medlem
· Västra Götaland
· 2 955 inlägg
Rubrikraden: AKUT VÄRME BORTA
Text: Vi har precis flyttat från en kommunalägd hyresrätt till en egen gammal villa, vi har bara 22C i vardagsrummet nu på morgonen. Håller på att frysa ihjäl. Vi har inte läst manualen till värmepannan eller satt oss in i hur den fungerar, (är inte riktigt intresserad av hur det fungerar men vill bara att det är toasty hemma) Kan någon hjälpa oss SNABBT ?
snark
Text: Vi har precis flyttat från en kommunalägd hyresrätt till en egen gammal villa, vi har bara 22C i vardagsrummet nu på morgonen. Håller på att frysa ihjäl. Vi har inte läst manualen till värmepannan eller satt oss in i hur den fungerar, (är inte riktigt intresserad av hur det fungerar men vill bara att det är toasty hemma) Kan någon hjälpa oss SNABBT ?
snark