Lexington Lexington skrev:
Köpte en sådan också nu när Jula har/hade kampanj (2 999).
Har jigg för stämjärn (SE-77) och yxor (SVA-170) sen tidigare och tänkte göra ett inköp på knivjiggen (KJ-45), någon mer man "behöver"? :D
Jag hade inget sedan tidigare, så jag slog till på ett Hus- och hempaket när jag ändå hade plånboken framme. Får se vad som används i slutänden.
Ska bara lära mig använda den nu då också. Det finns lite material att öva på kan man säga, så det är väl enligt stigens post ovan då...
 
  • Gilla
JFrisk och 2 till
  • Laddar…
P
stigen stigen skrev:
TID! :rofl:
Var köper du din? Länk skulle uppskattas
 
  • Gilla
  • Haha
Tjrex och 4 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
TID! :rofl:
tveksamt tveksamt skrev:
Jag hade inget sedan tidigare, så jag slog till på ett Hus- och hempaket när jag ändå hade plånboken framme. Får se vad som används i slutänden.
Ska bara lära mig använda den nu då också. Det finns lite material att öva på kan man säga, så det är väl enligt stigens post ovan då...
Tormek har en fantastisk slipskola på tuben!
Tormek SV - YouTube
 
  • Gilla
FreQa och 2 till
  • Laddar…
P PsychoCheF skrev:
Var köper du din? Länk skulle uppskattas
Som “Fritidsforskare” sen några år tillbaka går det ganska lätt att prioritera att vara i ”Snickerboa” ganska mycket. Speciellt denna årstiden då trädgården ligger i dvala. Sen blir det mycket barn och barnbarn som alltid har prio Ett!
Är man en liten envis målstyrd djävel hjälper det också till.
Länktips! www.fokusering/envishet.se
Dag
 
  • Gilla
PsychoCheF och 1 till
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
Tormek har en fantastisk slipskola på tuben!
Tormek SV - YouTube
Jag håller med! Slipskolan är bra!
Jag gick alla klasser under min tornekperiod. Fick dessutom kvarsittning i vissa klasser. Trots godkänt betyg i sista klassen blev det aldrig riktigt som jag ville ha det. Mest sannolikt SBH, skit bakom handtaget, från min sida!
Dag
 
Lexington Lexington skrev:
Tormek har en fantastisk slipskola på tuben!
Tormek SV - YouTube
Jodå, jag har redan börjat hemma i soffan. Tänker att det ska ge lite mer när man kan repetera och själv följa med på sin slipsten.
 
  • Gilla
EKAB och 1 till
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Det lönar sig nästan alltid att gå in i dessa bygglador o kika runt när man har vägarna förbi och tid över.

I dag fylldes vagnen med lite sortimentlådor på Hornbach i Norsborg.

[bild]
fanns det mycket kvar? Har bevakning på Raaco men det här kan ju absolut vara ett alternativ.
 
M MLindstrom skrev:
Det lönar sig nästan alltid att gå in i dessa bygglador o kika runt när man har vägarna förbi och tid över.

I dag fylldes vagnen med lite sortimentlådor på Hornbach i Norsborg.

[bild]
S snajgel skrev:
fanns det mycket kvar? Har bevakning på Raaco men det här kan ju absolut vara ett alternativ.
I Norsborg finns/fanns en del låga lådor med och utan insatser kvar, lösa insatser fanns det gott om för 1-2 kr styck.

Va förbi Rissne i förmiddags och där va det slut :(
 
  • Gilla
snajgel
  • Laddar…
Fick fyra Bessey KRE100 idag beställda vid senaste rean hos Amazon, Tre är enligt specifikation men inte den fjärde. Hur har ni gjort vid retur när det inte går jämt upp eftersom dom är köpta i par? Går det att returnera bara en eller måste man returnera ett par?
Med vänlig hälsning, Stefan
 
Unboxing av årets födelsedagspresenter, känns nästan oförtjänt generöst :)
Öppnade lådor, knivslipningskit, sovrumsmiljö, brun soffa, glasbehållare, sakpåse och en Rosa-färgad vara.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Öppet verktygskoffert med borr från Bosch och tillbehör, ordning och reda, interiör bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nu jäklar ska jag lära mig slipa knivar & stämjärn!
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
Välkommen till förskolan!
Där får vi gå läääänge!
 
  • Haha
Immobil och 1 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Välkommen till förskolan!
Där får vi gå läääänge!
Bååålääänge?

Sorry, I got carried away :oops:
 
  • Gilla
  • Haha
FreQa och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bååålääänge?

Sorry, I got carried away :oops:
Nära på!
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
S Stefan10 skrev:
Fick fyra Bessey KRE100 idag beställda vid senaste rean hos Amazon, Tre är enligt specifikation men inte den fjärde. Hur har ni gjort vid retur när det inte går jämt upp eftersom dom är köpta i par? Går det att returnera bara en eller måste man returnera ett par?
Med vänlig hälsning, Stefan
Jag är rädd för att du får skicka tillbaka 2 stycken med risken att du får tillbaka ett par med samma problem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.