120 916 läst · 2 131 svar
121k läst
2,1k svar
Är det värt pengarna att vara med i facket?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 954 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 954 inlägg
Jo det har jag, men jag tyckte det var mer intressant med ditt språkbruk, så om du inte hade haft den första meningen så hade du kunnat få ett svar. Nu fortsätter du ju på samma sätt med personangrepp och lögner. Jag brukar tolka det som att personen saknar vettiga sakargument.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Kom med svaret då.BirgitS skrev:
Jag vill också ha svar på varför sossarna införde reformerna om landet gick så otroligt bra som du påstår
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Ser mycket likheter med AFA rörelsen och fackrörelsen för övrigt. Bara lite mer våld inom AFA
Karln är på puckad och obildad i nutidshistoriaBirgitS skrev:
Jag undrar lite om var Anders skulle placera följande organisationer på den politiska skalan...
Kristdemokraterna,
Svenskt Näringsliv,
Sverigedemokraterna,
Nordiska motståndsrörelsen.
Min gissning är någonstans mellan "Extremvänster" och "Extremvänster".
Kristdemokraterna,
Svenskt Näringsliv,
Sverigedemokraterna,
Nordiska motståndsrörelsen.
Min gissning är någonstans mellan "Extremvänster" och "Extremvänster".
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Dunning Kruger når nya höjder i tråden
Vad har länsstyrelsen och formella krav med min fråga att göra?AndersMalmgren skrev:Många arbetsgivare anställer inte utvecklare som inte är korrekt utbildade men det är inte ett formellt som leg för en läkare. Nu har inte jag träffar på så många självlärda utvecklare det är så få.
Men de förstår inte datakomplexitet, de skriver O(n) kod när det gått lösa med O(1) eller de skriver O(n^2) när det går skriva O(log n) osv.
De förstår inte vikten av säkerställa datakvalitet vid samtida händelser osv.
Men det är helt sant att det inte är ett formellt krav från länstyrelsen
Anser du att ditt arbete är så kvalificerat att det kräver eftergymnasial utbildning?
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
JaS sunqan skrev:
Edit: kort svar eftersom du inte förstod det längre tidigare
Finns massor med kvalificerat arbete som inte kräver formell utbildning men som kräver det informellt. Jurist, ekonom, osv
Redigerat: