1 795 119 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Efter att frun använd min något dyrare *harkel ångspärrstejp för att tejpa ihop ngt returpaket så brukar jag köpa någon rulle på Lidl att ha hemmaA Anders_Nilsson skrev:Såg förra veckan att Lidl säljer 3M silvertejp för 29.90 per rulle och köpte en. Varning för denna skit, går, sönder hela tiden när man skall dra av och du får en kladdig sörja för klistret är rätt bra. Borde köpt en rulle på byggvsruhuset i stället, kanske prova Tess i stället.
Någon annan som har erfarenhet?
tycker de funkar bra i förhållande till kostnad
Ibland har de en "miltärgrön silvertejp" för utomhusbruk. ( Outdoor duct tape) även den en 3M.A Anders_Nilsson skrev:Såg förra veckan att Lidl säljer 3M silvertejp för 29.90 per rulle och köpte en. Varning för denna skit, går, sönder hela tiden när man skall dra av och du får en kladdig sörja för klistret är rätt bra. Borde köpt en rulle på byggvsruhuset i stället, kanske prova Tess i stället.
Någon annan som har erfarenhet?
Den är riktigt %&# bra !
Jaha, hur många är sugna på batterimotorsågen då..? Finns många husbehov som motiverar en sådan skulle jag påstå!
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 358 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 358 inlägg
Klart sugen. Egentligen vill jag ha den med dubbla batterier men när, eller ens om, den dyker upp vet man ju inte.V Vardagsrum skrev:
Det som oroar mig med denna är ifall kedjehastighet är för låg så den blir jobbig att hantera.
Inte mycket erfarenhet av batterisågar men får lite intrycket att den i värsta fall är för stor för små smidiga sågningar och för klen för större jobb. Någon med mer erfarenhet får hemskt gärna svara snabbt, jag passerar Lidl efter lunchen
Redigerat:
Medlem
· skåne
· 41 inlägg
Jag såg att det fanns kvar några metallkapar på hyllan i min lokala butik, är det något att inhandla?