4 683 läst · 42 svar
5k läst
42 svar
Avlsutad: Vinn en sladdlös borrmaskin från Einhell
Hej,
Jag skulle vilja vinna en Einhell TC-CD 12 Li för att den väldigt gamla Makitan jag fick ärva av min svärfar är helt slut. Batteriet är kass och maskinen är sliten. Jag har också svårt för att hitta ett så gammalt batteri någonstans på nätet till ett rimligt pris. Vi letar hus och det skulle ju vara väldigt bra att få börja greja med huset med en ny bra borrmaskin!
Svar: 18
Mvh Andreas
Jag skulle vilja vinna en Einhell TC-CD 12 Li för att den väldigt gamla Makitan jag fick ärva av min svärfar är helt slut. Batteriet är kass och maskinen är sliten. Jag har också svårt för att hitta ett så gammalt batteri någonstans på nätet till ett rimligt pris. Vi letar hus och det skulle ju vara väldigt bra att få börja greja med huset med en ny bra borrmaskin!
Svar: 18
Mvh Andreas
1. Well,well vem vill inte ha en Einhell. Maskinen med klös och dessutom sladdlös.
2. 18
/Claes
2. 18
/Claes
Har aldrig vunnit nått i mitt liv och denna skulle vara perfekt att skruva klart trallen intill vår pool
Svar. 18
Svar. 18
1. Har flyttat till villa för ett halvår sedan. Brevlådestället som vi delar med grannen ser förskräckligt ut. En gammal rutten lastpall i botten och några ihopspikade brädor. Alltihop lutar och ser ut att kunna tippa när som helst. Om jag vinner ska jag skruva ihop ett nytt snyggt ställ med hjälp av lite inspiration från forumet.
2. 18 steg
2. 18 steg
Hej!
1. Jobbar hårt på stadens lasarett,
Att hitta tid för återhämtning är inte alltid lätt.
Dessutom två söner med mycket energi
Att vinna en borrmaskin som denna skulle vara ren MAGI!
För visst har vi hemmaprojekt på gång,
Ja, listan på vad som ska göras är så himla lång.
Sonen ska få sitt egna rum
På estetiken vill vi inte vika oss en tum.
Håller tummar för att ni väljer just mig
En hederlig och godhjärtad ”hemmarsnickartjej”.
2. 18
1. Jobbar hårt på stadens lasarett,
Att hitta tid för återhämtning är inte alltid lätt.
Dessutom två söner med mycket energi
Att vinna en borrmaskin som denna skulle vara ren MAGI!
För visst har vi hemmaprojekt på gång,
Ja, listan på vad som ska göras är så himla lång.
Sonen ska få sitt egna rum
På estetiken vill vi inte vika oss en tum.
Håller tummar för att ni väljer just mig
En hederlig och godhjärtad ”hemmarsnickartjej”.
2. 18
1: Kort och gott så tycker jag att svärfar borde få tillbaka den skruvdragare vi fått låna av honom alldeles för länge.
2: 18
2: 18