Antal vridmomentsteg är 18
Min nuvarande einhell är gammal och det verkar inte vara möjligt att få tag på nytt batteri så en modernare version av en bra borrmaskin hade uppskattats
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar:
1.Det vore trevligt att vinna för omväxlings skull, har alltid otur. Har bara en gammal skruttig som bara strular.
2. 18 vridmomentssteg har den.
 
  • Gilla
Ulrika M.M och 1 till
  • Laddar…
Hej,

Jag skulle vilja vinna en Einhell TC-CD 12 Li för att den väldigt gamla Makitan jag fick ärva av min svärfar är helt slut. Batteriet är kass och maskinen är sliten. Jag har också svårt för att hitta ett så gammalt batteri någonstans på nätet till ett rimligt pris. Vi letar hus och det skulle ju vara väldigt bra att få börja greja med huset med en ny bra borrmaskin!

Svar: 18

Mvh Andreas
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1: Ser att den verkar vara smidig, ergonomisk, ändamålsenlig och framförallt i en snygg röd färg! Och jag passar i allt som är rött.

2: 18

Fridens Liljor/S
 
  • Gilla
Ulrika M.M och 1 till
  • Laddar…
Svaret är 18.

Jag vill vinna, för jag har lite för få prylar i mitt garage. Man kan fortfarande se både väggar och golv!
 
  • Gilla
Ulrika M.M och 1 till
  • Laddar…
Hej
1) den kommer bli kanon tillsammans med min festool maskin på 12v ska bli intressant att se vilken som känns bäst
2) 18 steg
Mvh
Fredrik
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Well,well vem vill inte ha en Einhell. Maskinen med klös och dessutom sladdlös.

2. 18

/Claes
 
  • Gilla
fredand44 och 1 till
  • Laddar…
1) jag vill bara ha den.
2) 18
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
lerpoel
1) En skruvdragare till vore bra att ha!

2) 18
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Min sambo har problem med styrka och grepp i händerna och skulle behöva en lättare skruvdragare att använda så han kan fortsätta vara med i renoverandet av vårt hus från -69.

2. 18.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Har aldrig vunnit nått i mitt liv och denna skulle vara perfekt att skruva klart trallen intill vår pool

Svar. 18
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Har flyttat till villa för ett halvår sedan. Brevlådestället som vi delar med grannen ser förskräckligt ut. En gammal rutten lastpall i botten och några ihopspikade brädor. Alltihop lutar och ser ut att kunna tippa när som helst. Om jag vinner ska jag skruva ihop ett nytt snyggt ställ med hjälp av lite inspiration från forumet.

2. 18 steg
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Hej!

1. Jobbar hårt på stadens lasarett,
Att hitta tid för återhämtning är inte alltid lätt.
Dessutom två söner med mycket energi
Att vinna en borrmaskin som denna skulle vara ren MAGI!
För visst har vi hemmaprojekt på gång,
Ja, listan på vad som ska göras är så himla lång.
Sonen ska få sitt egna rum
På estetiken vill vi inte vika oss en tum.
Håller tummar för att ni väljer just mig
En hederlig och godhjärtad ”hemmarsnickartjej”.

2. 18
 
  • Gilla
fredand44 och 2 till
  • Laddar…
1: Kort och gott så tycker jag att svärfar borde få tillbaka den skruvdragare vi fått låna av honom alldeles för länge.
2: 18
 
  • Gilla
fredand44 och 1 till
  • Laddar…
1. Min gamla borrskruvdragare blixtrade till och kände att den gjort sitt. Så man kan säga att jag har en skruv lös här hemma.

2. Svar på frågan: 18
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.