7 793 402 läst · 38 154 svar
7793k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Kommer det att vara så även när elpriserna når 20:- / kWh och mycket av Skånes mark torkar ut eller skördar ruttnar i regnet också, så matproduktionen minskar radikalt? Allt vi rubbar i balansen kommer att få följder vi idag inte kan garantera!mnils skrev:
Bombardelavemang kallades det allmänt då jag var barn. Att skita ned sig av rädsla.stigen skrev:
Enligt gubbarna som hade varit i kriget är det fullt normalt och mänskligt att skita ned sig om man råkar komma i vägen för en stalinorgel eller en artillerikoncentration. Skillnaden mellan en krigshjälte och en fegis lär till stor del handla om hur väl man slåss med kalsongerna fulla av skit.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
H heimlaga skrev:Bombardelavemang kallades det allmänt då jag var barn. Att skita ned sig av rädsla.
Enligt gubbarna som hade varit i kriget är det fullt normalt och mänskligt att skita ned sig om man råkar komma i vägen för en stalinorgel eller en artillerikoncentration. Skillnaden mellan en krigshjälte och en fegis lär till stor del handla om hur väl man slåss med kalsongerna fulla av skit.
Hans sista ord var nog.
Shit happens! ”Metallgutten”!
Första gången jag läste något liknande, som troligen är originalet var tidigt 70 tal.tveksamt skrev:
Den lille indianpojken frågade sin pappa indianhövdingen.
"Varför har vi indianer så konstiga namn?"
Och då svarade hans pappa.
"När din storebror visades upp för stammen så flög en örn över oss. så därför kallas han lilla örnen."
" Och när din syster föddes sprang det en antilop igenom vårt läger, det är därför hon heter springande antilopen."
"Jaha, då förstår jag" sa den lille indianpojken.
Så frågade pappan "Är det något mer du undrar över, spruckna kondomen?"