K kniv skrev:
Mälardalen är ganska stort.. Men ok, fattar. Man avslöjar inte sina guldställen
Loppisar och kantarellställen är heliga ;)
 
  • Älska
Appendix
  • Laddar…
ullberg
Dagens loppisköp för mig blev denna, verkar funka bra, enda ”felet” jag hittat är att snöret inte riktigt drar in så får kolla över startapparaten.
Begagnad häcksax och röjsåg på trätrall, tänkt att användas för tujor och vass.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har ingen häck själv men svärmors tujor behöver nog en liten (egentligen rejäl men osäker på hur mycket man vågar ta) trimning. Huvudsakliga tänkta användningsområdet är dock vass på landet, lite osäker hur dåligt det är för klipphuvudet / ställbara vinkelväxeln att köra i Östersjön men hoppas det kan funka med lite omvårdnad efter och oavsett lite mindre pengar på spel när den är köpt begagnad…
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
AXS
ullberg ullberg skrev:
Dagens loppisköp för mig blev denna, verkar funka bra, enda ”felet” jag hittat är att snöret inte riktigt drar in så får kolla över startapparaten.
[bild]
Har ingen häck själv men svärmors tujor behöver nog en liten (egentligen rejäl men osäker på hur mycket man vågar ta) trimning. Huvudsakliga tänkta användningsområdet är dock vass på landet, lite osäker hur dåligt det är för klipphuvudet / ställbara vinkelväxeln att köra i Östersjön men hoppas det kan funka med lite omvårdnad efter och oavsett lite mindre pengar på spel när den är köpt begagnad…
Kör själv vass i saltvatten, funkar bra. Men smörj innan och efter noga. När jag tänker på det är det nog inte fel att skölja av med vattenslangen för att få bort salt.
 
  • Gilla
Totte lille och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Fick hem denna i veckan då jag tröttnat lite på min Rapid R34, då Max-läget lätt hoppar ur.

Röd Milwaukee häftpistol monterad på träregel med synlig inställningsknapp och spänningsmekanism.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 9 till
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Den gamla regelsökaren från tidigt 80-tal (Made in Hong Kong) har varit en trotjänare, men nu har jag ett projekt som den inte hanterar. En GMS120 blev en prisvärd uppgradering.

/en blådåres bekännelser

[bild]
har du testat den på dig själv?
 
T Tsdoesds skrev:
har du testat den på dig själv?
Den gamla gav fullt utslag. ;):rofl:
 
Tack för tipset i tipstråden.
Röd förpackning för HOLE IN ONE® magnetborrsystem för säker installation av eldosor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Den gamla är bra sönderborrad efter diverse utlåningar. Denna får bli för husbehov, enbart. :cool:
 
  • Gilla
nino och 10 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Tack för tipset i tipstråden.
[bild]
Den gamla är bra sönderborrad efter diverse utlåningar. Denna får bli för husbehov, enbart. :cool:
Beställde min 3e sats via tipset med. Har 7st apparatdosor i värsta plattan :crysmile::cool:
 
  • Älska
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Jag köpte en också, men sprang även på supersökare och extra starka insatser när jag var på k-rasta en dag, men tydligen väldigt dyra märkte jag i kassan :crysmile:
Tror dock på dessa i OSBn :)
 
FredrikR FredrikR skrev:
Tack för tipset i tipstråden.
[bild]
Den gamla är bra sönderborrad efter diverse utlåningar. Denna får bli för husbehov, enbart. :cool:
What? Det hade jag missat - beställt nu med :love:.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Beställde min 3e sats via tipset med. Har 7st apparatdosor i värsta plattan :crysmile::cool:
Amatör, först i 21 mm plyfa som är liggande så alla hamnade i samma skiva :sweat:. Gipset efter var inget problem då det var två skivor.

En stående 21 mm plywoodvägg med eluttag och verktyg på golvet under byggprocessen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Tokslut och 6 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Amatör, först i 21 mm plyfa som är liggande så alla hamnade i samma skiva :sweat:. Gipset efter var inget problem då det var två skivor.

[bild]
Mesig TV-vägg :p

Minst 20 dosor annars är det inte lönt ;)
 
  • Pågående bygge av en TV-vägg med flera elkablar och uttag installerade på en plywoodvägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Mawe85 och 9 till
  • Laddar…
Kompenserar ni för något eller? :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
sinuslinus och 6 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Mesig TV-vägg :p

Minst 20 dosor annars är det inte lönt ;)
Ett uttag per kanal? ;)
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Jag tror att ni har missat något här. Det är flest verktyg när man dör som vinner, inte flest hål i väggen....:thinking:
 
  • Haha
  • Gilla
dilemma och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.