68 570 läst · 374 svar
69k läst
374 svar
Förrymd 4-åring drunknad i villapool
SD har inte lösningen och uppenbarligen inte du heller eftersom du får så mycket mothuggK Krille4 skrev:
Lite löjligt att dra alla med pool i smutsen i en tråd som handlar om en förrymd 4 åring.MathiasS skrev:
Har ni inte argument nog för att diskutera poolskydd i en egen tråd utan att behöva använda 4 åringar som ursäkt för era påståenden? Barnsligt.
Tror allt egentligen handlar om att ni sitter i en hyreslägenhet med familjen, lever på bidrag eller av annan anledning inte har råd med varken hund, villa eller volvo
Men om nu vuxna kan drunkna i grannens pool när de rymmer från jobbet räcker väl knappast ett staket på 0,9 m?R Rkarlsson skrev:
Gör dig själv, alla i din närhet och troligtvis hela landet en stor tjänst… sprid inte ditt DNA.Grizzlybjörnen123 skrev:
Ok och där tog visst dina argument helt slut. Bättre kan du.Grizzlybjörnen123 skrev:Lite löjligt att dra alla med pool i smutsen i en tråd som handlar om en förrymd 4 åring.
Har ni inte argument nog för att diskutera poolskydd i en egen tråd utan att behöva använda 4 åringar som ursäkt för era påståenden? Barnsligt.
Tror allt egentligen handlar om att ni sitter i en hyreslägenhet med familjen, lever på bidrag eller av annan anledning inte har råd med varken hund, villa eller volvo
jag har själv pool sedan 10 år tillbaka, här i villan jag bor i. Hund finns det en också. Volvo har du dock rätt om, den kändes lite Svensson så jag sålde den och köpte en Audi istället. Kontant.
Oj, en Audi. Vilken kille.MathiasS skrev:
En Bil på skroten kan väll vem som helst köpa kontant
Men i villan jag bor i skrev du och det betyder ju att frugan tröttnat på dig för länge sedan om du ens haft nån.
Lägg ner nu
nejdå vi bor hela familjen här. Fokusera istället på varför vi inte ska göra lite av det vi kan för att minska risken, vi gör ju det i alla andra sammanhang. Det var där du tappade bollen helt. Plocka upp den ock fortsätt att diskutera sakfrågan istället för nu gör du bara bort dig.Grizzlybjörnen123 skrev:
Umgås med din familj då istället och lär dina barn lite vett och etikett. Tror din fru hellre ser dig med engagemang på henne än på Bygga hus.MathiasS skrev:
Orkar inte med alla inkompetenta människor som måste använda ett forum för att få något vettigt gjort.
Tack o gonatt
är det inte bara lättare att erkänna att logiken inte höll hela vägen för dig? Du håller ju med om det jag säger. Det skulle hedra dig mer att erkänna att det blev lite fel när du skrev de senaste tio i läggen.Grizzlybjörnen123 skrev: