Q
Från proffsproduktershop.se.
Tack @mahus för tips.
 
  • Set av BOSCH hålsågar i en låda och två borrskruvmejslar i förpackningar på ett bord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bosch Power Change Plus 14-delars universellt borrset för trä och metall, i svart förpackning med storleksdiagram och produktbilder.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 7 till
  • Laddar…
Q Adde byggahus skrev:
Från proffsproduktershop.se.
Tack @mahus för tips.
Dom tog slut fort tyckte jag mig se. :oops:
(y):cool:
 
Jag vet att det är som att säga att jag har för snygg fru och tjänar för mycket pengar, men jag säger det i alla fall: jag har en alldeles för bra loppis precis där jag bor. Senaste vändan var jag extremt återhållsam, men jag hittade några grejer som jag aktivt (nåja) sökt efter: skomakarstäd, slagghacka samt kulhammare. Övrigt är mest bra att ha, ven kan exempelvis motstå ett knippe med 10 pianogångjärn? 200 kr totalt, inklusive en oanvänd smartstorelåda som jag hade behov av.
Verktyg och byggmaterial från loppis: skomakarstäd, kulhammare, slagghacka, mätinstrument och beslag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Samling verktyg från loppis inklusive skomakarstäd, slagghacka, kulhammare och skruvtvingar på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Garderobssnickarn och 11 till
  • Laddar…
Ryobi-snabbladdare rabatterad till 50%! Vaknade i morse och såg att en prisbevakning slagit ut pga att Granngården bestämt sig för att rea ut sina. Berättade ivrigt för sambon om fyndet och var precis på väg att beställa pga att lagersaldot sa "Få i lager" när hon säger "Men vänta nu, jag måste kolla om jag behöver någonting därifrån".

Efter tjugo minuter av mig hetsandes "Är du klar snart? Nu då? Kom igen, de kommer ta sluuut!" och en tillagd rabarberbuske fick jag iväg ordern och hoppas från och med nästa helg kunna ladda lite snabbare än vanligt :)
additional_1
 
  • Gilla
  • Haha
Bongtor och 10 till
  • Laddar…
Äntligen blev det inköp av en rejäl spade!

Stor grävmaskinsskopa på grusunderlag, utan skaft och handtag, vilket ger intryck av en överdimensionerad spade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fruktansvärt opraktiskt att gräva med dock, med ca 300kg orkade jag inte ens flytta på den....Tack och lov följde det med skaft och handtag som gjorde det hela mkt enklare!

Grävmaskin med en stor grävskopa parkerad på en grusyta, omgiven av grönska och fordon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ska man bara lära sig använda nya spaden ordentligt också, men den övningstiden sätter jag på nöjeskontot :crysmile:
 
  • Gilla
  • Älska
Beretic och 34 till
  • Laddar…
Tröttnade efter att ha dragit 10 st rostfria 4,2 popnitar för hand och hade 40 st kvar att dra.
2.800:- på Swedol som låg på gångavstånd.
På bilden är det bältesklips, men det fanns inget med i förpackningen. Är det extra tillbehör tro ??
En Milwaukee M12 BPRT-0 batteridriven popnitpistol på kartong med produktinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Skogsmusen och 3 till
  • Laddar…
mrVoodoo mrVoodoo skrev:
Äntligen blev det inköp av en rejäl spade!

[...]

Ska man bara lära sig använda nya spaden ordentligt också, men den övningstiden sätter jag på nöjeskontot :crysmile:
Köpte en 3,5-tons spade förra sommaren. Sinnessjukt kul. Du kommer inte ångra dig.
 
jonmo jonmo skrev:
Köpte en 3,5-tons spade förra sommaren. Sinnessjukt kul. Du kommer inte ångra dig.
Kan verkligen hålla med om att det är sinnessjukt kul att sitta och spaka :rofl: Den här är nåt steg större med sina 7 ton, inte jättesmidig inne på tomten, men jag har en del större projekt, en damm av lite större modell etc som ska anläggas (där en större maskin egentligen hade varit önskvärt) så det fick bli en kompromiss. Fick dessutom en rätt bra startuppsättning med redskap, planeringsskopan som syns på bild, grävskopa/tandskopa, smalskopa/kabelskopa, tjälkrok, gallerskopa samt asfaltsskärare (den kommer jag nog aldrig använda, vi har bara grusväg här :crysmile: men den finns iaf!).
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Tröttnade efter att ha dragit 10 st rostfria 4,2 popnitar för hand och hade 40 st kvar att dra.
2.800:- på Swedol som låg på gångavstånd.
På bilden är det bältesklips, men det fanns inget med i förpackningen. Är det extra tillbehör tro ??
[bild]
Ser ut att ingå.
Röd och svart M12-kompakt popnitmaskin från Milwaukee med batteri.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
PappaPeter
  • Laddar…
Jonas Persson
jonmo jonmo skrev:
Köpte en 3,5-tons spade förra sommaren. Sinnessjukt kul. Du kommer inte ångra dig.
Läser ditt inlägg, därefter ser jag vad som står i din profil; Lägenhet 1920... Fan, du måste ha snälla grannar:crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Prodigys och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ser ut att ingå.
[bild]
Tack, jag får åka tillbaka och klaga.
 
Isakare Isakare skrev:
Tröttnade efter att ha dragit 10 st rostfria 4,2 popnitar för hand och hade 40 st kvar att dra.
2.800:- på Swedol som låg på gångavstånd.
På bilden är det bältesklips, men det fanns inget med i förpackningen. Är det extra tillbehör tro ??
[bild]
Dom där är värda sin vikt i guld!

Vi körde massor med 4,8mm rostfria när vi repade virkestorkar, körde med stora tången och dragspel. Man var helt slut innan lunch.

Men efter något år så köptes det in en batteridriven, minns att chefen sa att den kostade 20k! Måste ha varit där kring 2007 eller nå. O nu köper man en sån där för fikapengar.
 
L Lutte skrev:
Dom där är värda sin vikt i guld!

Vi körde massor med 4,8mm rostfria när vi repade virkestorkar, körde med stora tången och dragspel. Man var helt slut innan lunch.

Men efter något år så köptes det in en batteridriven, minns att chefen sa att den kostade 20k! Måste ha varit där kring 2007 eller nå. O nu köper man en sån där för fikapengar.
Jo, vi har en gammal av okänt märke som oxå kostade massvis med pengar, men den har bara strulat, typ var 5e nitskaft har fastnat så man får plocka isär den.
Kände att det var dax för en där man kan dra 50 nit non stop.
 
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Läser ditt inlägg, därefter ser jag vad som står i din profil; Lägenhet 1920... Fan, du måste ha snälla grannar:crysmile:
Jag bor högst upp.
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
Jonas Persson
jonmo jonmo skrev:
Jag bor högst upp.
Ok
Grävmaskin på toppen av en delvis rivet höghus med synlig byggröra och balkonger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Lassebo och 15 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.