På konsumentens sida
· 3 118 inlägg
Quiz: Vad heter elektrikerns verktyg? https://www.byggahus.se/quiz/275-vad-heter-elektrikerns-verktyg
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 835 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 835 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"
XXXXXX
XXXXXX
Redigerat av moderator:
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"
Det var väl inte direkt bilden som var missvisande, utan att alternativen är skaltång och avisoleringstång. I min värld är det i princip samma saker. Sen finns de lite mer avancerade avmantlingstängerna.Marlen Eskilsson skrev:
Det var inte den frågan som det handlade om. Det var den andra tångfrågan som hade en bild som enligt mig och uppenbarligen fler matchade på ett annat svar än det som ansågs rätt. Nu är uppenbarligen bilden bytt.
Okej, misstolkade citatet. Den andra tångbilden är också bytt.
Men den frågan du syftar på tycker jag att det fortfarande är samma typ av tång som tidigare.
Men den frågan du syftar på tycker jag att det fortfarande är samma typ av tång som tidigare.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 145 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"
Väldigt konstiga frågor får jag väl säga och jag anser också att svaret på tången är fel.
Väldigt konstiga frågor får jag väl säga och jag anser också att svaret på tången är fel.