45 379 läst · 511 svar
45k läst
511 svar
JUL med alkohol
Att ta sig en sup tycks för många innebära att man sveper snapsen. Jag har aldrig riktigt förstått tjusningen med det. Man hinner ju inte känna vad den smakar. Det behövs inte så mycket snaps till sillen för att det ska bli en trevlig kombination.Jonatan79 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 381 inlägg
Alla delar inte dina erfarenheter av sina barndoms jular.Boilerplate4U skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 381 inlägg
Dåliga öppettider på kvällar och helger har Systembolaget förvisso, men utbudet är mycket stort. Man kan beställa på nätet och få det hemkört. Mycket bra service.AndersMalmgren skrev:
Jag brukar extremt sällan spontanköpa alkoholhaltiga drycker, utan föredrar att hellre ha ett hyfsat lager hemma, så för mig passar det alldeles utmärkt att kunna beställa hem till dörren.
Renoverare
· Stockholm
· 18 381 inlägg
Den är okej, men absolut inte bra. Speciellt på drickfärdiga bättre viner. Titta tex på Bordeaux, nästan inga i standardsortimentet är redo att drickas.P pmd skrev:Dåliga öppettider på kvällar och helger har Systembolaget förvisso, men utbudet är mycket stort. Man kan beställa på nätet och få det hemkört. Mycket bra service.
Jag brukar extremt sällan spontanköpa alkoholhaltiga drycker, utan föredrar att hellre ha ett hyfsat lager hemma, så för mig passar det alldeles utmärkt att kunna beställa hem till dörren.
Claes Sörmland
Medlem
· Sörmland och stan
· 25 006 inlägg
Claes Sörmland
Medlem
- Sörmland och stan
- 25 006 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 381 inlägg