948 139 läst · 9 669 svar
948k läst
9,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Fick en legosats med när jag köpte bil för ett par år sedan. Sonen har tjatat på att bygga den ett bra tag. Så han fick den i julklapp.
Såklart för svår för honom. Så jag fick bygga den.
Gaaah sitta dubbelvikt vriden och bygga vid hans bord. Helt sabbad i ryggen nu!
Såklart för svår för honom. Så jag fick bygga den.
Gaaah sitta dubbelvikt vriden och bygga vid hans bord. Helt sabbad i ryggen nu!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 594 inlägg
Köper man inte andras confirmation bias då?
Är det en kursuppgift? Isåfall GAAAAAAAAAH på meningslösa och godtyckliga instruktioner.karra skrev:
Men är det godtyckligt att det ska vara 10 referenser är det helt OK med godtyckliga inklusionskriterier. Typ publicerade sedan xxx för närtida.
/Disputerarad som hade mycket undervisning på universitetet.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 891 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 891 inlägg
Om det blir ett ”GAAAAAHHH!!” För ett år, då får jag väl dra till med ett GAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!! Då jag gjorde samma upptäckt på landets kyl/frys i helgen, den har stått där i 10 år - och som lök på laxen upptäckte jag det när försökte tvätta bort lukten av dåliga matvaror efter att den gått sönder…FredrikR skrev:
Mitt nästa GAAAAAHHH!! (Här tänker jag att räcker med ett kortare) är att höjden på kyl/frysen är lite lägre än den vanliga 186 cm (vår är 182) med effekten att det bara verkar finnas två skåp på marknaden som passar utan modifiering av överskåpet. Förvisso ganska lätt modifiering men skåpet måste ner och jag vet inte när jag orkar fixa i och med att det är kortare tider vi är ute…
Så nu måste jag bestämma mig för om jag ska köpa en dyr kyl/frys som dessutom är beställningsvara eller bita i det sura äpplet och fixa överskåpet så utbudet formligen exploderar (hör själv vad som är logiskt men lättjans kraft är stor) ….GAAAAAHHH!!