7 795 861 läst · 38 162 svar
7796k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
En kollega berättade om att hon fick sin tesla servad idag på parkeringen, då de tidigare försökt åtgärda att det ”regnade in” när de åkte biltvätt. Tyvärr så gjorde åtgärden det bara värre, då det tillkom mer vägljud än vanligt och blev ännu blötare invändigt, så nu skulle de försöka igenGimp skrev:
Hon sa något typ ”jag har köpt en jävla Fiat-kvalitetsmässigt för 700 kkr”
Ja, byggkvalitet är väl sådär, men den är snabb 0-50km/h.richardtenggren skrev:En kollega berättade om att hon fick sin tesla servad idag på parkeringen, då de tidigare försökt åtgärda att det ”regnade in” när de åkte biltvätt. Tyvärr så gjorde åtgärden det bara värre, då det tillkom mer vägljud än vanligt och blev ännu blötare invändigt, så nu skulle de försöka igen
Hon sa något typ ”jag har köpt en jävla Fiat-kvalitetsmässigt för 700 kkr”
Vinter är också spännande, man får bryta upp laddluckan rätt ofta när den har frysit fast och man får slita rätt bra för att få upp dörrarna när rutorna inte åker ner för att dom har frusit fast.
Den verkar inte ha någon fuktsensor så imma på insidan är rätt vanligt.
Men jag måste ändå säga att jag trots allt småstrul är nöjd.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Haha ja låter spännande! Jag tyckte det var roligt hur hon uttryckte sig. Jag får ju erkänna att jag suktat efter en Tesla, men frun gick inte att övertygaGimp skrev:Ja, byggkvalitet är väl sådär, men den är snabb 0-50km/h.
Vinter är också spännande, man får bryta upp laddluckan rätt ofta när den har frysit fast och man får slita rätt bra för att få upp dörrarna när rutorna inte åker ner för att dom har frusit fast.
Den verkar inte ha någon fuktsensor så imma på insidan är rätt vanligt.
Men jag måste ändå säga att jag trots allt småstrul är nöjd.