Alfredo Alfredo skrev:
Men va lite schyst och hjälp stackarn!

[bild]
Tack, det värmer.
Men, jag kör ju Tesla så rutan "jag är bättre än alla andra" måste självklart kryssas i också.
Sen undrar jag över rutan "jag vill ha tutte", måste det ens vara en fråga, vill inte alla ha det?
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
nino och 4 till
  • Laddar…
Gimp Gimp skrev:
Sen undrar jag över rutan "jag vill ha tutte", måste det ens vara en fråga, vill inte alla ha det?
Är det tröstpriset man vill åt?
 
Kanske det...:thinking:
 
Bild på en humoristisk textkonversation mellan en tonåring och förälder om att schampot är slut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Haladria och 17 till
  • Laddar…
richardtenggren
Gimp Gimp skrev:
Tack, det värmer.
Men, jag kör ju Tesla så rutan "jag är bättre än alla andra" måste självklart kryssas i också.
Sen undrar jag över rutan "jag vill ha tutte", måste det ens vara en fråga, vill inte alla ha det?
En kollega berättade om att hon fick sin tesla servad idag på parkeringen, då de tidigare försökt åtgärda att det ”regnade in” när de åkte biltvätt. Tyvärr så gjorde åtgärden det bara värre, då det tillkom mer vägljud än vanligt och blev ännu blötare invändigt, så nu skulle de försöka igen :p

Hon sa något typ ”jag har köpt en jävla Fiat-kvalitetsmässigt för 700 kkr” :D
 
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
A
Gimp Gimp skrev:
Tack, det värmer.
Men, jag kör ju Tesla så rutan "jag är bättre än alla andra" måste självklart kryssas i också.
Sen undrar jag över rutan "jag vill ha tutte", måste det ens vara en fråga, vill inte alla ha det?
Nä jag vill ha 2 isåfall ;)
 
Skärmdump av en social media-konversation där en person påstår att schack är förbjudet inom islam och en annan svarar skämtsamt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Meme med text som skämtsamt kommenterar Jehovas vittnens avståndstagande från Halloween.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
nino och 9 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
En kollega berättade om att hon fick sin tesla servad idag på parkeringen, då de tidigare försökt åtgärda att det ”regnade in” när de åkte biltvätt. Tyvärr så gjorde åtgärden det bara värre, då det tillkom mer vägljud än vanligt och blev ännu blötare invändigt, så nu skulle de försöka igen :p

Hon sa något typ ”jag har köpt en jävla Fiat-kvalitetsmässigt för 700 kkr” :D
Ja, byggkvalitet är väl sådär, men den är snabb 0-50km/h.
Vinter är också spännande, man får bryta upp laddluckan rätt ofta när den har frysit fast och man får slita rätt bra för att få upp dörrarna när rutorna inte åker ner för att dom har frusit fast.
Den verkar inte ha någon fuktsensor så imma på insidan är rätt vanligt.
Men jag måste ändå säga att jag trots allt småstrul är nöjd.
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Gimp Gimp skrev:
Ja, byggkvalitet är väl sådär, men den är snabb 0-50km/h.
Vinter är också spännande, man får bryta upp laddluckan rätt ofta när den har frysit fast och man får slita rätt bra för att få upp dörrarna när rutorna inte åker ner för att dom har frusit fast.
Den verkar inte ha någon fuktsensor så imma på insidan är rätt vanligt.
Men jag måste ändå säga att jag trots allt småstrul är nöjd.
Haha ja låter spännande! Jag tyckte det var roligt hur hon uttryckte sig. Jag får ju erkänna att jag suktat efter en Tesla, men frun gick inte att övertyga :p
 
Är ju faktiskt lite humor att förvänta sig att bilen ska bli lagad ute på parkeringen. Hoppas hon inte betalade för tjänsten :oops:
 
267484583_5028306470527116_5695914162210153604_n.jpg
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 7 till
  • Laddar…
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Är ju faktiskt lite humor att förvänta sig att bilen ska bli lagad ute på parkeringen. Hoppas hon inte betalade för tjänsten :oops:
kanske var via molnet?
 
Två bilder av kvinnor vid 51 års ålder, med text som beskriver deras motsatta livsstilar och hälsorutiner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Haladria och 14 till
  • Laddar…
skoge skoge skrev:
[bild]
Ännu ett bevis på att socker och alkohol är konserverande …
 
  • Haha
Moxmox och 2 till
  • Laddar…
A
Hemmagjord motoriserad rullator utrustad med snöplog och belysning, parkerad på ett snötäckt underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.