Frustrator Frustrator skrev:
Fr

Fräsigt.
Jag har land-paddlat 1 gång i mitt liv och då sopade motståndaren banan med mig..
Det ska du inte va ledsen för!
Har ”land-paddlat” ca 1,5 år o blir ofta sopad banan med!
 
  • Gilla
Needas
  • Laddar…
engs engs skrev:
För någon som bara paddlat på vatten och inte på land, vad är det där? Sopar man ner sand i mattan på paddelbanor?
Jag tror att man har sand eller liknande i de flesta/alla typer av konstgräs. Det har varit så på alla planer jag beträtt i alla fall.
 
Håller på med tv rum samt badrum.
 
  • Renoveringsarbete i hemmet med uppbrutna väggar och synliga träreglar, dammsugare på trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
galento
Tog och drog ut slang så man kan varmköra i garaget utan att rökförgiftas :cool: dessutom lite förgasar justering .
 
  • Gilla
Monn och 4 till
  • Laddar…
J
Inte idag men under senaste helgen monterat klart köket i stugan samt de handtag som jag tillverkat av björk. (finns tidigare i tråden). Använda verktyg? Många!
Nytt grått kök med schackrutigt golv, vita kakelväggar och egentillverkade björkhandtag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nyligen installerat kök med grå skåp, träbänkskivor och egentillverkade björkhandtag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mkristensson och 19 till
  • Laddar…
Använt en tratt för att få Dunderglöggen årsmodell -17 eller -18 i drickbart skick. Tratt i glas för filtrering av mörk dryck från plastflaska, troligen hemgjord glögg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tratt med kaffefilter silandes årgångs-Dunderglögg i ett glas på ett köksbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Tule54 och 5 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Använt en tratt för att få Dunderglöggen årsmodell -17 eller -18 i drickbart skick. [bild] [bild]
Räckte det med kaffefilter eller behöver du ha en 'apparat'?
 
F fribygg skrev:
Räckte det med kaffefilter eller behöver du ha en 'apparat'?
Nejnej, det här är tillräckligt starkt som det är. Kaffefiltret räcker gott :)
 
  • Gilla
Bylow och 3 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Använt en tratt för att få Dunderglöggen årsmodell -17 eller -18 i drickbart skick. [bild] [bild]
Stått i flaska eller hink?
 
nino nino skrev:
Stått i flaska eller hink?
I flaska, så inte etanolen rymmer ;) (efter jäsningsprocessen)
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Nejnej, det här är tillräckligt starkt som det är. Kaffefiltret räcker gott :)
Då fattar jag inte riktigt varför den är här i "vad har du gjort med verktyg och maskiner"
 
F fribygg skrev:
Då fattar jag inte riktigt varför den är här i "vad har du gjort med verktyg och maskiner"
Kanske för stark glögg :s Om modd inte tycker trattar är ett verktyg får de deleta ;)
 
  • Gilla
  • Haha
BengtH och 4 till
  • Laddar…
Varde ljus!
Sex LED-armaturer monterade på ett verkstadsinne i taket med diverse byggmaterial och verktyg synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett upplyst garage med sex LED-armaturer monterade i taket och diverse byggmaterial och verktyg utspridda på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

6st LED armaturer inhandlades i helgen på ClasO då de körde en 15% på det mesta, online.
Sex LED-armaturer i kartong redo för installation i byggprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Dom tänder direkt, lyser bra, ångrar mig dock inte att jag valde 6st på dryga 28m2, bifogade plugg var ingen hit för enkelgips men en förpackning rödplugg räddade upp situationen.
Black Friday närmar sig runt hörnet, då ska 3 oljefyllda radiatorer inhandlas, kör med en 2kW byggfläkt från Jula än så länge vilket funkar bra i dessa temperaturer.
 
Redigerat:
  • Gilla
boschkenta och 7 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Då fattar jag inte riktigt varför den är här i "vad har du gjort med verktyg och maskiner"
Då tänker jag att ett verktyg är något man använder för att lösa ett problem eller en uppgift. Om det också kombineras med en smula humor kan man även skänka världen lite glädje och bjuda på ett skratt...

//Ronnie
 
  • Gilla
BengtH och 6 till
  • Laddar…
Tränat på fogar. Ska bli en liten hylla till badrummet, får se om den blir bra nog att sätta upp eller om det blir en hylla till garaget.

Träfogar i skruvstäd på en verkstadsbänk med verktyg och en hylla i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Träbit med övningsfogar, potentiellt för en liten hylla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Needas och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.