1 052 902 läst · 12 710 svar
1053k läst
12,7k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Bärra hjälpte till med städningen igår, la sig i sin kattong, som var upplyft på en stol.
Sen blev det matdags och nån (jag) råkade ju peppra köttet innan det skars upp små bitar, inte trots att dom sköljdes gick dom ner..
Bärra kontrollerade noga om det fanns något oförstört kött kvar...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sen blev det matdags och nån (jag) råkade ju peppra köttet innan det skars upp små bitar, inte trots att dom sköljdes gick dom ner..
Logga in
Skapa konto
Bärra kontrollerade noga om det fanns något oförstört kött kvar...
Idag hade jag och Fajbjoj bestämt att vi skulle klippa gräset innan regnet kom. Ährmm!
Alltså JAG fick klippa gräset under HANS översåtliga överseende. Och när jag stannade för att ta en liten paus så räckte det med att möta hans menande blick för att inse att gräset växer medans jag står still….. Nåväl! Bäst man håller avstånd och fortsätter att klippa hans gräs då.
Alltså JAG fick klippa gräset under HANS översåtliga överseende. Och när jag stannade för att ta en liten paus så räckte det med att möta hans menande blick för att inse att gräset växer medans jag står still….. Nåväl! Bäst man håller avstånd och fortsätter att klippa hans gräs då.
Logga in
Skapa konto