1 873 läst · 27 svar
2k läst
27 svar
Störande reklam byggahus i mobilen.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 293 inlägg
Youtube vancedDan_Johansson skrev:
Tittar aldrig tv faktiskt, streamar allt utan reklam.
Webbplatser får gärna ha reklem men att köra upp den i huet på mig är likt försäljare i Turkiet är lite väl överdrivet...
Bästa svaret
Den där reklamen ska inte synas för inloggade, det har blivit fel i implementationen enligt admin: https://www.byggahus.se/forum/threa...ten-laemnas-haer.296893/page-216#post-4171082
Allvetare
· Västra götaland
· 9 293 inlägg
Tja, möjligen delar jag en viss skicklighet i retorik och debatt med våra kära politiker, men där tar det slut.N Nybergzzz skrev:
För övrigt ignorerade jag dig redan innan, och att bli rättad är knappast ett hån.
Administrator
· Skåne
· 6 543 inlägg
Det stämmer. Det blev fel i implementationen. Ett OR hade råkat blivit ett AND och denna reklam visades även för inloggade användare. Den ska ej visas varken för inloggade, aktiva eller premium. Vi tror nu att detta är åtgärdat men det kan i värsta fall ta en halvtimma innan ändringen slår igenom helt.tveksamt skrev:
Perfekt.Per Eskilsson skrev:Det stämmer. Det blev fel i implementationen. Ett OR hade råkat blivit ett AND och denna reklam visades även för inloggade användare. Den ska ej visas varken för inloggade, aktiva eller premium. Vi tror nu att detta är åtgärdat men det kan i värsta fall ta en halvtimma innan ändringen slår igenom helt.
Tack för svar.Per Eskilsson skrev:Det stämmer. Det blev fel i implementationen. Ett OR hade råkat blivit ett AND och denna reklam visades även för inloggade användare. Den ska ej visas varken för inloggade, aktiva eller premium. Vi tror nu att detta är åtgärdat men det kan i värsta fall ta en halvtimma innan ändringen slår igenom helt.
Får ta hela dagen för min del..