Bronken
Äsch, hjälper man till att svara/kommentera så slipper man reklamen i 48 timmar.

/så ja, hörs om 49 timmar!

Bronken Bronken skrev:
Äsch, hjälper man till att svara/kommentera så slipper man reklamen i 48 timmar.

/så ja, hörs om 49 timmar!
Nej det stämmer inte i detta fallet.
Skärmdump av ett diskussionsforum med ett användarinlägg och reklambanners.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

N Nybergzzz skrev:
Haha där kom snålheten fram.
Du klagar på att användaren ej betalar för premium och så är du ej själv de?
Haha helt ärligt.
Nej, jag klagar på att hen klagar.

Du får fortsätta ligga på min ignore-lista, för din läsförståelse verkar inte förbättrats...

• Gilla
1
  • Laddar…
Sittställning
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Det är la bara att ni blir premium-medlemmar så slipper ni reklamen?

Fattar inte att folk bara accepterar reklam på tv, eller Youtube, men inte på en webbplats?
Youtube vanced ;)

Tittar aldrig tv faktiskt, streamar allt utan reklam.

Webbplatser får gärna ha reklem men att köra upp den i huet på mig är likt försäljare i Turkiet är lite väl överdrivet...

Sittställning
Maskintok skrev:
Nu är du bara lite vrång.. Låt dem få in sin intäkt så de kan leva och fortsätta...

Säkert är jag det men jag vill ändå inte att man trycker upp rutor i min lilla skärm :crysmile:

N
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Nej, jag klagar på att hen klagar.

Du får fortsätta ligga på min ignore-lista, för din läsförståelse verkar inte förbättrats...
Och där kom det klassiska politiker svaret fram.
Håna motdebbatören för att sen ignorera.

A
Sittställning Forlowt skrev:
Säkert är jag det men jag vill ändå inte att man trycker upp rutor i min lilla skärm :crysmile:
:crysmile::crysmile:

N Nybergzzz skrev:
Och där kom det klassiska politiker svaret fram.
Håna motdebbatören för att sen ignorera.
Tja, möjligen delar jag en viss skicklighet i retorik och debatt med våra kära politiker, men där tar det slut.

För övrigt ignorerade jag dig redan innan, och att bli rättad är knappast ett hån.

tveksamt tveksamt skrev:
Den där reklamen ska inte synas för inloggade, det har blivit fel i implementationen enligt admin: [länk]
Det stämmer. Det blev fel i implementationen. Ett OR hade råkat blivit ett AND och denna reklam visades även för inloggade användare. Den ska ej visas varken för inloggade, aktiva eller premium. Vi tror nu att detta är åtgärdat men det kan i värsta fall ta en halvtimma innan ändringen slår igenom helt.

• Gilla
antett och 2 till
  • Laddar…
Sittställning
Inga bekymmer :)

• Gilla
1
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Det stämmer. Det blev fel i implementationen. Ett OR hade råkat blivit ett AND och denna reklam visades även för inloggade användare. Den ska ej visas varken för inloggade, aktiva eller premium. Vi tror nu att detta är åtgärdat men det kan i värsta fall ta en halvtimma innan ändringen slår igenom helt.
Perfekt.

A
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Tack för svar.
Får ta hela dagen för min del.. (y):cool:

• Gilla
Sittställning
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.