1 794 891 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Jepp, senast kostade den 799 kr och sänktes sedan inte långt efter till 599 kr om jag minns rätt.
Håller med.N nissenhj skrev:
Väntar på ledlisten igen. Behöver några meter till.
OT: köpte nedis list som finns "överallt". Värdelös färgåtergivning.
Jag har många gånger varit sugen på att köpa en ask med o-ringar, men det har aldrig blivit av. Jag har nämligen varje gång funderat på när jag skulle ha användning för dom, och när jag inte kommer på något har det varit ganska enkelt att avstå köpet.nino skrev:
Har en sortimentlåda packningar pga något som behövdes... en sån där tryckspruta som jag kört ättika i så packningen svällt har jag för mig.
Ofta får man en hel sortimentlåda för samma peng som en enstaka "orginal" reservdelar. Skulle ha en saxsprint när jag hade en åkklippare. Husqvarna ville ha mer för en sån än vad jag gav för en livstidsförbrukning sortimentlåda med saxsprintar.
Edit, tvåa såg jag, satt i telefon samtidigt...
Ofta får man en hel sortimentlåda för samma peng som en enstaka "orginal" reservdelar. Skulle ha en saxsprint när jag hade en åkklippare. Husqvarna ville ha mer för en sån än vad jag gav för en livstidsförbrukning sortimentlåda med saxsprintar.
Edit, tvåa såg jag, satt i telefon samtidigt...
Husägare
· Mälaröarna
· 98 inlägg
Jag har Lidls o-ringar. Använt några få gånger, kommer inte riktigt ihåg till vad men jag har inget negativt att säga om dem. nu är ju inte min o-rings expertis något som jag brukar skryta om på släktträffar eftersom den är ganska bristfällande.
Har också den Röda O-rings-satsen. Har säkert haft nytta av den mer än 10ggr senaste 2-åren. Senaste gången gick det åt en som "gummisnodd" till en grunka som skulle spännas fast på cykelstyret Så rekommenderas.