Humulus Humulus skrev:
Mmm, är ju tre år ändå så kanske man skulle ge en till en chans. Men den verkar för vek är mitt intryck, funkar kanske bättre för frigolit. Min gick sönder på andra hålet i 12mm spånplatta
Du kan skicka mig ett meddelande så kan du få hjälp på vägen :)

• Gilla
Humulus
  • Laddar…
Oj oj.. :rolleyes:
Ny plasmaskärare med tillbehör och manual på golv, oöppnad kartong i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
  • Ledsen
  • Haha
Ulf Peter och 5 till
  • Laddar…
(y)

• Blå och gula sneakers med Lidl-logotyp framför en Parkside plasma cutter låda och ett par matchande strumpor.
    Skapa konto
  • Haha
Kalendern och 5 till
  • Laddar…
Tror ni de får dem sålda för dessa rövarpriser?
Jag väntar hellre i så fall till nästa gång de kommer.

• Gilla
karra och 1 till
  • Laddar…
N nissenhj skrev:
Hoppas inte!
Och håller med dig! (y)

• Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
N nissenhj skrev:
Eller köper samma sak från amazon för några hundralappar till...

N nissenhj skrev:
Är tydligen en i Höör-trakten som köpt 10, lagt ut dem för 2900kr och redan sålt sju av dem.

Edit: här kommer en bild, 9/10 sålda.
Oöppnad förpackning av en Parkside Plasma Cutter PPS 40 B2 på en försäljningsannons.
Skapa konto

Redigerat:
  • Wow
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Tror jag inte en sekund på :crysmile:

• Gilla
Stiftet och 1 till
  • Laddar…
Tråkigt, iom att det gör att folk som verkligen vill ha blir utan. Fattar inte varför inte Lidl begränsar till en per person. Skulle iaf minska risken att någon drar iväg med 7st. (vilket knappast heller gynnar Lidl, eftersom folk som åker dit och blir utan blir besvikna och knappast blir mer vänligt inställda till Lidl

• Gilla
Ulf Peter och 6 till
  • Laddar…
Humulus Humulus skrev:
Tråkigt, iom att det gör att folk som verkligen vill ha blir utan. Fattar inte varför inte Lidl begränsar till en per person. Skulle iaf minska risken att någon drar iväg med 7st. (vilket knappast heller gynnar Lidl, eftersom folk som åker dit och blir utan blir besvikna och knappast blir mer vänligt inställda till Lidl
Jag hade tänkt att köpa en, men orkade inte masa mig hemifrån imorse... Tänkte att någon annan med större behov än jag kunde få den.. Men nu ångrar jag det ju lite grann...

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
A
Livet går vidare trots allt....:)

• Gilla
Lime113 och 1 till
  • Laddar…
Lär inte dröja allt för länge innan dom kommer igen...... ser man hur det lockar folk till butikerna beställs det nog en container till i Kina inom kort

Lime113 Lime113 skrev:
Lidl är billigt.

Nu undrar jag hur personen som köpte 3 plasmaskärare imorse med massa tillbehör lyckas gömma dem bakom mjölken. Vi pratar en fylls kundvagn med prylar. Kanske gick han in en andra gång och fyllde kundvagnen med mjölk?
Tror inte han behöver gömma dem, utan att han kommer visa upp dem på marketplace och dylikt för 2-3× inköpspriset ;)

1499:- är billigt men dubbla det så minskar iaf mitt intressse kraftigt
Förstår att folk vill tjäna pengar men det finns ju alternativ och parkside är knappast proffsens märke ;)

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
T Taxture skrev:
Lär inte dröja allt för länge innan dom kommer igen...... ser man hur det lockar folk till butikerna beställs det nog en container till i Kina inom kort

Ja, dom har noterat det :)
Intressant att dom även har skickat ett ex till Influencern MackansGarage, det hör väl inte till vanligheterna att dom kör reklam på det sättet-

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.