1 795 275 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 130 inlägg
Tror jag inte en sekund på
Tråkigt, iom att det gör att folk som verkligen vill ha blir utan. Fattar inte varför inte Lidl begränsar till en per person. Skulle iaf minska risken att någon drar iväg med 7st. (vilket knappast heller gynnar Lidl, eftersom folk som åker dit och blir utan blir besvikna och knappast blir mer vänligt inställda till Lidl
Allvetare
· Västra götaland
· 9 130 inlägg
Jag hade tänkt att köpa en, men orkade inte masa mig hemifrån imorse... Tänkte att någon annan med större behov än jag kunde få den.. Men nu ångrar jag det ju lite grann...Humulus skrev:Tråkigt, iom att det gör att folk som verkligen vill ha blir utan. Fattar inte varför inte Lidl begränsar till en per person. Skulle iaf minska risken att någon drar iväg med 7st. (vilket knappast heller gynnar Lidl, eftersom folk som åker dit och blir utan blir besvikna och knappast blir mer vänligt inställda till Lidl
Tror inte han behöver gömma dem, utan att han kommer visa upp dem på marketplace och dylikt för 2-3× inköpsprisetLime113 skrev:
T Taxture skrev:
Ja, dom har noterat det
Intressant att dom även har skickat ett ex till Influencern MackansGarage, det hör väl inte till vanligheterna att dom kör reklam på det sättet-