23 434 läst · 69 svar
23k läst
69 svar
Badrum a la botox
Idag kom första badrumsbakslaget- den eminenta skarven i väggen till spegeln gick inte att dra igenom
Knacka ner en platta och dra kabel på nytt. Tur? för mig att den aktuella plattan är bakom skåpet, men jobbet återstår. Kör en ”värsta elkopplingen” tillsvidare
Knacka ner en platta och dra kabel på nytt. Tur? för mig att den aktuella plattan är bakom skåpet, men jobbet återstår. Kör en ”värsta elkopplingen” tillsvidare
Elektriker tog med svarta prylar som synes. Minns inte att jag bad om det men det funkar ju bra. Bubblor inkopplade och ska testas.
Bra val. Du har inte vitt kakel, så vita apparater blir inte så jättebra, men kunde funkat i alla fall, men då du har svarta plattor som dekorativa element så var det fiffigt att välja svarta apparater, så tar det upp den dekorativa färgen.K Kjell_G skrev:
Hade du inte haft rutnät med svarta plattor så hade det nog inte sett så bra ut.
Håller med. Tacksamt att du som kunnig inte kommenterade mitt elmisstagMikael_L skrev:Bra val. Du har inte vitt kakel, så vita apparater blir inte så jättebra, men kunde funkat i alla fall, men då du har svarta plattor som dekorativa element så var det fiffigt att välja svarta apparater, så tar det upp den dekorativa färgen.
Hade du inte haft rutnät med svarta plattor så hade det nog inte sett så bra ut.
Tillfälligt förvisso, men det klantiga var ju att försöka fixa skarv i väggen utan att ”koppla in” elektriker. Band en dragtråd i alla tre fk och det hade ju räckt med en. Nu är det bom stopp och därför måste jag knacka ner en platta. Eller kört trådlöst
Sista pusselbiten på plats till slut. Gränsö från Markslöjd. Lite glitter mitt i skiten
Använder trestegs ljuskälla Unison (bilder svagaste-starkaste
)
Använder trestegs ljuskälla Unison (bilder svagaste-starkaste
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras i tråden