Idag kom första badrumsbakslaget- den eminenta skarven i väggen till spegeln gick inte att dra igenom
Knacka ner en platta och dra kabel på nytt. Tur? för mig att den aktuella plattan är bakom skåpet, men jobbet återstår. Kör en ”värsta elkopplingen” tillsvidare

• Svart och vit kaklad badrumsvägg med spegelskåp och tillfällig elkoppling över handfatet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Elektriker tog med svarta prylar som synes. Minns inte att jag bad om det men det funkar ju bra. Bubblor inkopplade och ska testas.

• Svart toalettborste och svarta ljusströmbrytare i ett badrum med klinkergolv och vit kakelvägg.
    Skapa konto
  • Badrum med hörnbadkar fyllt med vatten, vita kakelväggar och svarta badtillbehör på hylla.
    Skapa konto
Mikael_L
K Kjell_G skrev:
Elektriker tog med svarta prylar som synes. Minns inte att jag bad om det men det funkar ju bra.
Bra val. Du har inte vitt kakel, så vita apparater blir inte så jättebra, men kunde funkat i alla fall, men då du har svarta plattor som dekorativa element så var det fiffigt att välja svarta apparater, så tar det upp den dekorativa färgen.
Hade du inte haft rutnät med svarta plattor så hade det nog inte sett så bra ut.

• Gilla
Kjell_G
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Bra val. Du har inte vitt kakel, så vita apparater blir inte så jättebra, men kunde funkat i alla fall, men då du har svarta plattor som dekorativa element så var det fiffigt att välja svarta apparater, så tar det upp den dekorativa färgen.
Hade du inte haft rutnät med svarta plattor så hade det nog inte sett så bra ut.
Håller med. Tacksamt att du som kunnig inte kommenterade mitt elmisstag ;)

Mikael_L
Du verkade mena att det är en tillfällig lösning, då är det väl inget att orda om.

Tillfälligt förvisso, men det klantiga var ju att försöka fixa skarv i väggen utan att ”koppla in” elektriker. Band en dragtråd i alla tre fk och det hade ju räckt med en. Nu är det bom stopp och därför måste jag knacka ner en platta. Eller kört trådlöst

Måste arbeta in tanken på att knacka ner och fixa skarven till elen. Blev en batteribelysning tills vidare. Ett byggjärn på ovansidan, lampan kom med magnet och två ljusstyrkor=hög WAF

• Badrumsskåp med tillfällig batteridriven LED-lampa med magnetfäste på ovansidan.
    Skapa konto
  • Gilla
Assar robert
  • Laddar…
Söndagsbadet - det är sen gammalt

• Ett glas med dryck på badrumshyllan i ett kaklat badrum med dörr och toalettpapper.
    Skapa konto
Drönarbild

• Översiktsbild av ett badrum med bubbelbadkar, svartvitt schackrutigt golv och en handduk på en träpall.
    Skapa konto
  • Översikt av ett badrum med svartvitt rutigt mönster på väggarna, handfat, toalett och handdukstork.
    Skapa konto
Sista pusselbiten på plats till slut. Gränsö från Markslöjd. Lite glitter mitt i skiten
Använder trestegs ljuskälla Unison (bilder svagaste-starkaste Taklampa 'Gränsö' från Markslöjd med trestegs ljuskälla, upplyst över checkrutigt golv.
Skapa konto
Takkrona Gränsö från Markslöjd i ett rum med checkerat golv, ljuset avger ett svagt sken.
Skapa konto
)

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.