166 324 läst · 798 svar
166k läst
798 svar
Fyraåring som kör grävmaskin
Jomenvisst, klart som fan att grabben ska få utvecklas, övning ger färdighet!S JockeEinarson skrev:
Både vad gäller att köra grävmaskin eller att gnälla över hur andra uppfostrar sina barn.
Praktik och teori i en (o)salig blandning.
Medlem
· Blekinge
· 10 449 inlägg
Jag föreslår att inte öppna denna tråd igen då de två lägren bara beskyller varandra att vara idioter. Detta kan vi hålla på med om vilket ämne som helst.
Men nu har vi lite andra problem i samhället samt förestående julledighet. Så ska vi inte lägga ned det?
Men nu har vi lite andra problem i samhället samt förestående julledighet. Så ska vi inte lägga ned det?
Jag tycker att vi även kan slänga in diskussionerna om hempularbehörighet gällande el, och hantverkares och ahlsells prislistor. Så att alla kan få avreagera sig i den här tråden.T Thomas_Blekinge skrev:
För att inte nämna eventuell asbestisolering i grävare. Har den stått ute länge kan kan den lille gynnaren även ha inhallerat stora mängder svartmögel. Så vilket ansvar har TS i detta avseende? Är fadren en geriatriker, kan även åldringsbrott åberopas.E Emil_K skrev:
Multimultipla insatser belastar sålunda socialsekreteraren.
Staffan
Medlem
· Stockholm
· 4 010 inlägg
Sluta läs bara, enkelt!T Thomas_Blekinge skrev:
Finns det fler intresserade kan vi öppna en tredje front. Ex om frågan om hur många gånger man kan vända på kalsongerna innan de ska i tvätten.S JockeEinarson skrev:
Men, nu ska jag ut och hjälpa femåringen ur BM 225:an. Tösen har varit och skottat hos grannarna och förbi en sväng på bolaget.
Alkoholfritt får hon handla på bolaget i alla fallE Exkroken skrev:
Och hur ställer ni er till uppgifterna i
Kvällspressen om att fadren är hemma pga. Coronasymtom när han sanerar maskinen, samtidigt som barnen är på dagis! Anders. Hallå!
Dessutom är jag intresserad av hur det gick. Ledsnade den bandförsedde Hamiltonen med okynneskörandet pga. pyspunka och började köra något annat?
Kort och gott. Hur gick det TS?
Staffan
Kvällspressen om att fadren är hemma pga. Coronasymtom när han sanerar maskinen, samtidigt som barnen är på dagis! Anders. Hallå!
Dessutom är jag intresserad av hur det gick. Ledsnade den bandförsedde Hamiltonen med okynneskörandet pga. pyspunka och började köra något annat?
Kort och gott. Hur gick det TS?
Staffan
Konflikträdd?T Thomas_Blekinge skrev:
Det debatteras för lite och för många är konflikträdda i detta samhälle. Fakta har företräde för känslor.