1 786 807 läst · 5 835 svar
1787k läst
5,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Också nyfiken då både fruns och barnens favoritsysselsättning verkar vara att äta i bilenLime113 skrev:
Kan säga att det är inte är någon idé att ens försöka köpa textildammsugaren... Allt utplockat på ca. 1h på lokala Lidl-butiken...
Edit: har innan lånat kärchers variant utav en kompis, som fungerade riktigt bra. Perfekt att göra rent matta med t.ex. Inget man däremot gör på plats när mattan ligger om man har ett parkettgolv, utan man får ju flytta mattan så den får torka ordentligt
Edit: har innan lånat kärchers variant utav en kompis, som fungerade riktigt bra. Perfekt att göra rent matta med t.ex. Inget man däremot gör på plats när mattan ligger om man har ett parkettgolv, utan man får ju flytta mattan så den får torka ordentligt
Självbyggare
· Stockholm
· 9 881 inlägg
Låter livsfarligt att även tanten får se kvittona...nino skrev:
Jag kan inte klippa min tomt på ett 4Ah batteri, utan jag behöver ladda eller byta till ett annat. Nu sitter jag med tre olika batteristorlekar.Lime113 skrev:
Jahapp...Skulle använda Hålsågen från förra månadens försäljning för första gången i dag. Ett hål på 70mm i tunn spånplatta. Monterade ihop den. Lite meckigt att ställa in, men gick efter ett tag.
Började borra och efter typ 5-6mm (dvs halvvägs) så gick centrumborren av
Vet inte om jag ska reklamera i butik (och få pengarna tillbaka, eller online till Kopernass och antagligen få en ersättningsprodukt. Känner mig tveksam till om jag vill ha någon ersättare. Verkar ju vara rätt kass kvalitet...
Någon annan som har använt sin och vad tyckte ni? (överlevde den första hålet?
Vet inte om jag ska reklamera i butik (och få pengarna tillbaka, eller online till Kopernass och antagligen få en ersättningsprodukt. Känner mig tveksam till om jag vill ha någon ersättare. Verkar ju vara rätt kass kvalitet...
Samma här, den gick av direkt. Har inte haft vägarna förbi för att reklamera.Humulus skrev:Jahapp...Skulle använda Hålsågen från förra månadens försäljning för första gången i dag. Ett hål på 70mm i tunn spånplatta. Monterade ihop den. Lite meckigt att ställa in, men gick efter ett tag.