K Kjell_G skrev:
Vet att tråden inte heter ”bra verktyg till rätt pris” men måste få det sagt. En gångjärnsriktare/knäckare fixar ibland symptomen även om den inte går till botten med sjukdomen.
Att samma verktyg, från Habo, skiljer 250:- från CO till Beijer, verkar inte riktigt sunt. (99-359)

Så, nu blev jag av med det. Tack.
Nästan värre 19:90 hos jula. Kanske inte exakt samma
https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...lag/gangjarnsriktare/gangjarnsriktare-028202/

Ooops. Tyckte jag kom lindrigt undan med rabatt på 30:-
Synd att produkten utgått, vilket jag hoppas inte beror på att den är kass. Om nu t.o.m. Jula slutar sälja den?
Min rätade upp två dörrar direkt iaf.

• Gilla
bulleribock
  • Laddar…
B
bulleribock bulleribock skrev:
Nästan värre 19:90 hos jula. Kanske inte exakt samma
[länk]
Kanske inte helt rimligt att jämföra priset på en artikel som utgått h os säljaren och där de visar ett utförsäljningspris. Ordarie var 99,90kr och det är snarlikt vad de vill ha för den produkt de har i lager idag.

Grensax och sekatör på Ica Maxi för 200 kr. Vet ej om det enbart gäller vissa Ica.

Kampanjskylt med texten "200 kr, grensax med sekatör" framför trädgårdsverktyg i en varukorg på Ica Maxi.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Du kanske kan nämna åtminstone en ICA som har.

• Gilla
IgelSpikey
  • Laddar…
Självklart, lite hastigt inlägg..

Butik; Angered.
Det var ~10 kvar kl 16-17.

• Gilla
tobbbias och 2 till
  • Laddar…
Ligger en L18 på Blocket för 6000:-!! Det är väl taget!!

Bauhaus Löddeköpinge säljer ut visningsex av Skil batteridrivna verktyg bl a slagskruvdragare, mutterknack, multiverktyg osv med 30-50% rabatt

Skil batteridrivna verktyg på hyllor och vagn med rabattskyltar hos Bauhaus Löddeköpinge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Prodigys
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
€61 i Tyskland, väl stor skillnad för att inte välja det billigaste alt.
[länk]
Och på just den sidan (€61) var de 29.15 Euro i frakt så borde vara ungefär samma pris.

M MrX42 skrev:
Och på just den sidan (€61) var de 29.15 Euro i frakt så borde vara ungefär samma pris.
Ja det va väl hög frakt, dock finns dom för några euro till och inte lika hög frakt om man vill spara någon hundring mot ditt tips (y)
Amazon.de skickar fraktfritt över €30 i varuvärde.

• Gilla
tobbbias
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ja det va väl hög frakt, dock finns dom för några euro till och inte lika hög frakt om man vill spara någon hundring mot ditt tips (y)
Amazon.de skickar fraktfritt över €30 i varuvärde.
Var över 29€ förut men sedan något år är det 39€ :)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.