35 746 läst · 402 svar
36k läst
402 svar
Avslutad: Vi tävlar ut högtryckstvättarna från testet!
1. Jag skulle använda högtrycken till vår plattlagda altan och alla plattrader i trädgården som ser förskräckliga ut. Skulle även använda den till trallaltanen i vår stuga och rengöra vårat släp.
2. Jag är lämpliga att testa en högtryckstvätt för jag har ingen erfarenhet av någon högtryckstvätt. Det skulle därför bli ett bra test hur den funkar för en nybörjare.
3. Jag tror att en ganska liten högtryck skulle räcka men har som sagt ingen erfarenhet så vet därför inte vad jag behöver.
2. Jag är lämpliga att testa en högtryckstvätt för jag har ingen erfarenhet av någon högtryckstvätt. Det skulle därför bli ett bra test hur den funkar för en nybörjare.
3. Jag tror att en ganska liten högtryck skulle räcka men har som sagt ingen erfarenhet så vet därför inte vad jag behöver.
Nybyggare
· Skåne
· 290 inlägg
Vilken härlig nyhet!
Ska bli kul att testa och återkoppla med recension!
Ska bli kul att testa och återkoppla med recension!
Tack så jättemycket! Det ska bli spännande! Återkommer med en recension!
Redigerat:
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Wohoooo! Perfekt avslutning på fredagen! Tackar och bugar!!
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
Jag vill bara meddela alla som har vunnit en högtryckstvätt att vi kommer att skicka dem i början på nästa vecka. Det tog längre tid att sluta avtal med en budfirma än vi hade tänkt oss.
Skänkte min gamla Kärcher till svågern så här får det bli skitig bil till nästa vecka
Kan meddela att jag redan lagt tillbehör (terassrengörare och bilshampo till injektorn) i varukorgen o väntar bara på leverans, börjar bli en dyr vinst!
Kan meddela att jag redan lagt tillbehör (terassrengörare och bilshampo till injektorn) i varukorgen o väntar bara på leverans, börjar bli en dyr vinst!