4 367 688 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 739 inlägg
Rivit lite tak och tapet.
Bärra tycker det är konstigt att husse får beröm av matte när han river tapet medans Bärra får skäll..
Spån är inte vackert, men ändå ett lyft från den 90tals-gula tapet, med inka bård upptill som suttit där innan..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Bärra tycker det är konstigt att husse får beröm av matte när han river tapet medans Bärra får skäll..
Logga in
Skapa konto
Spån är inte vackert, men ändå ett lyft från den 90tals-gula tapet, med inka bård upptill som suttit där innan..
Inte på mitt hus men vår sommarstuga. Byggt ett budget förråd från K-Rauta som min far köpt. Det var väll precis värt sitt pris (alltså lågt) mer ser ändå okej ut när det var klart. Tog en arbetsdag för 2 pers att bygga . Tog desto fler timmar för fadern att grundolja och grundmåla allt. Nu ska det bara täckmålas
Usch, jag hatar att måla!Ramnemark skrev:Inte på mitt hus men vår sommarstuga. Byggt ett budget förråd från K-Rauta som min far köpt. Det var väll precis värt sitt pris (alltså lågt) mer ser ändå okej ut när det var klart. Tog en arbetsdag för 2 pers att bygga . Tog desto fler timmar för fadern att grundolja och grundmåla allt. Nu ska det bara täckmålas
Fortsatt att sätta skivor.
Även byggt lite på nischen till vägghängda toaletten. Grannen jobbar på mekanisk verkstad och kommer göra plattjärn i olika format som kommer fästa fixturen i väggen.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Även byggt lite på nischen till vägghängda toaletten. Grannen jobbar på mekanisk verkstad och kommer göra plattjärn i olika format som kommer fästa fixturen i väggen.
Logga in
Skapa konto
Vet inte om det platsar här för jobbet görs i trädgården MEN börjar byta inkommande vatten idag.
Ska flytta vart det kommer in samt sänka dränering när ja ändå håller på.
Regnar det i morgon så är det mitt fel...
Ska flytta vart det kommer in samt sänka dränering när ja ändå håller på.
Regnar det i morgon så är det mitt fel...
Logga in
Skapa konto