Och idag kom den andra testpennan
https://www.byggahus.se/forum/threads/tips-om-verktyg-till-bra-pris.285770/page-475#post-3665607

Samma skräp som Prylxperten skickade fast i blisterförpackning. Antagligen därför den var lite dyrare.
Det blir reklamation på denna också.
Prylxperten har gett mig fingret, inget intresse av att reklamera där inte.
Fascinerande att en stor spelare som CDON.com lierar sig med sådana blufföretag som Prylxperten och Teknikproffset

/Höghus

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
^_^ har själv 2st av flukekopian beställt från geek ~2€ st :D
Cdon får en bra provsion om säljer för 80-100 :D

Stefan N Stefan N skrev:
Har prövat mer än 10ggr nu men ingen lycka, hur många försök hade ni innan det gick?

Edit: några försök till och nu är en Hultafors MST 75 beställd.
Tack för tipset! Hade helt missat denna kortare rätstege, men jag villhövde helt uppenbart också en sån.

• Gilla
Stefan N
  • Laddar…
J Jaxxx skrev:
Samma sak hände mig. Lite vilseledande att skriva "skickas inom 1-3 dagar"..

Annullerade ordern och beställde från duab-huset istället:
[länk]
Igår fick jag hem min, då hade jag ändå låtit Proffsmagasinet byta ut 6 Ah-batteriet mot ett 4 Ah eftersom den större verkade inte finnas. Kan ju säga att efter nära 2 månaders väntan så står de inte så högt i kurs. Fast det är svårt att vara sur med en ny rolig leksak.

Bra att veta!

Stefan N Stefan N skrev:
Har prövat mer än 10ggr nu men ingen lycka, hur många försök hade ni innan det gick?

Edit: några försök till och nu är en Hultafors MST 75 beställd.
Jag försökte fler än 10 gånger. Det enda som hände var att det drogs pengar från mitt konto, men inget köp gick igenom. Fick dock mejl av Klarna samma dag att dessa pengar ska återbetalas.
Mejlade Swedol men har ännu inte fått något svar.

Vad var det för pris på Hultafors MST 75?

1248:-

Att bara orka returnera prylar för 60:- .. är det värt resan till postombudet?

nimhed nimhed skrev:
Vad var det för pris på Hultafors MST 75?
De där har ju seglat upp rätt högt på villhöver-listan faktiskt. Är sjukt irriterad på de tre korta pass jag har och skulle gärna ha ett kort MST som komplement till det långa. Skulle även kunna tänka mig att korta ner det en smula, 75 är lite för långt....

J jokamp skrev:
Autoexperten har bra pris på Kamasa garagedomkraft:
[länk]
+ moms va?

• Gilla
Chentin
  • Laddar…
SAMMANSTÄLLNING
Varukorg 3 495 kr

Frakt 89 kr

Rabatter - 1 620 kr

Totalt att betala 1 964 kr

Varav moms (393 kr)

C camaro1969 skrev:
+ moms va?
Nej, inklusive moms

MathiasS MathiasS skrev:
De där har ju seglat upp rätt högt på villhöver-listan faktiskt. Är sjukt irriterad på de tre korta pass jag har och skulle gärna ha ett kort MST som komplement till det långa. Skulle även kunna tänka mig att korta ner det en smula, 75 är lite för långt....
Jo, letar själv efter ett kort, gärna 600mm

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.