1 794 522 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 126 inlägg
Ja, det låter osannolikt att det kommer nån maskin... Vet inte hur PayPal är på att lösa såna problem, förr i tiden var de snabba iaf...
Är det någon som har testat SDS-max bilningsmaskinen? Jag köpte en till ett projekt som ännu inte har påbörjats. Maskinen står oanvänd i källaren. Det vore kul att få veta vad den duger till (utan att behöva göra något själv) Det är alltså den större maskinen, som de påstår har slagstyrka på 50 J, men som vi konstaterade bör ha ungefär 20 J.
Du kan skicka hit den så ska jag testa den. Har precis bränt sönder min julamaskin.mattiasp skrev:Är det någon som har testat SDS-max bilningsmaskinen? Jag köpte en till ett projekt som ännu inte har påbörjats. Maskinen står oanvänd i källaren. Det vore kul att få veta vad den duger till (utan att behöva göra något själv) Det är alltså den större maskinen, som de påstår har slagstyrka på 50 J, men som vi konstaterade bör ha ungefär 20 J.
Jag tänkte bara att någon hade använt sin. Jag har det inte, och om jag skulle börja testa maskinen i sovrummet skulle hustrun ha synpunkter. Men jag lär ju upptäcka om den är något att ha när jag drar igång projektet. Jag meddelar det här i så fall. Jag är inte snål med information.
Hoppsan. Det finns inte en chans att det dyker upp någon maskin för de pengarna.M Maximarcus skrev:
57 omdömen bara saker som är för billiga för att vara sanna...
Är nog dessvärre en scam.
Är nog dessvärre en scam.
M Maximarcus skrev:
M Maximarcus skrev:
Min hustru har alltid synpunkter om alla mina Lidl maskiner...mattiasp skrev:
M Maximarcus skrev:
Förlåt för offtopic, men kunde inte låta bli så jag beställde en också. Något har skickats idag iaf. Får se om det är en påse grus eller dylikt.
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 640 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 640 inlägg
M Maximarcus skrev:
Jag säger inte att du inte kommer att få några maskiner men nåt skumt är det, kanske stöldgods? Jag jobbar med svetsar och är extremt säker på att det priset inte är i närheten av att täcka komponentkostnad oavsett hur låg spec det är på det.
Billig tig/mma, 75kr får väl ses som prisvärt,tillkommer 60kr i frakt iof
https://www.ebay.com/itm/Lift-TIG-M...2&algv=Default&_trksid=p2546172.c101071.m2460
https://www.ebay.com/itm/Lift-TIG-M...2&algv=Default&_trksid=p2546172.c101071.m2460