218 450 läst · 912 svar
218k läst
912 svar
Hemsidessträngen
I Narcissus namn har jag lagt in lite fler exteriörbilder.
De är mer av typen trädgård och som om inte detta vore nog verkar vårvädret ha fått fotografen att tro att han kan ta "fiiiina" bilder...
Stäng fönster kan man göra med alt+F4 om man får panik när man tittar
De är mer av typen trädgård och som om inte detta vore nog verkar vårvädret ha fått fotografen att tro att han kan ta "fiiiina" bilder...
Stäng fönster kan man göra med alt+F4 om man får panik när man tittar
Tjusigt!!!CC skrev:
Har en liten fråga...
Jag undrar vad det är för tapet (eller kanske färger på väggen) på bilden 101-0195_IMG???
TYcker att det var/är urläckert!
Tack på förhand!
Hejsan alla glada!
Äntligen har vi internet igen. Har varit utan nu under flytten.
Typiskt Telia att dröja >
Nu har jag i alla fall uppdaterat hemsidan med nya bilder på kakling ovanvåning samt möblerad undervåning.
Återkommer med mer inom kort...
Äntligen har vi internet igen. Har varit utan nu under flytten.
Typiskt Telia att dröja >
Nu har jag i alla fall uppdaterat hemsidan med nya bilder på kakling ovanvåning samt möblerad undervåning.
Återkommer med mer inom kort...
Jätte,jättefint Millface
//Christina.
//Christina.
Millface: det ser jättefint ut! Jag blir också så nostalgisk när jag skymtar de Skånska landskapet på bilderna. Jag bodde 5 år i Lund när jag pluggade och det blev många utflykter runtom i Skåne. Efter det har det också blivit många semesterresor dit. Vi sa just det häromdagen, mannen och jag, att när barnen blir stora kanske vi flyttar till Skåne!
Idag har vi haft stomresning. Perfekt väder första halva dagen sedan regn innan huset hann bli helt tätt
Modifierat: Tar bort bilden och visar länken:
http://hem1.passagen.se/chakanp/hus1.jpg
Annars det enda mankemanget var väl att garaget som vi köpt i "byggsats" kom i 4 väggsektioner dvs en sektion för varje sida. Hmmm tror det blir lite tugnt att lyfta själva så det blir till att hyra in en kran för att få dem på plats
Modifierat: Tar bort bilden och visar länken:
http://hem1.passagen.se/chakanp/hus1.jpg
Annars det enda mankemanget var väl att garaget som vi köpt i "byggsats" kom i 4 väggsektioner dvs en sektion för varje sida. Hmmm tror det blir lite tugnt att lyfta själva så det blir till att hyra in en kran för att få dem på plats