lindis skrev:
Lite problems med att fixa till min hemsida.

Har hela tiden jobbat med min hemsida i word - men jag är inte riktigt nöjd med resultatet.

Ni andra som knåpat ihop hemsidor vad har ni använt för program? Helst ska det vara billigt/gratis och lättanvänt!

Kram
Linda
Linda!
Jag var inne på din hemsida och kollade din gästbok...
Såg att du har en Gästbok från http://www.olzzon.com

Olzzon.com har ett alldeles ypperligt html-program som heter Html-Edit.
Det är kanon, billigt (gratis i 30 dagar därefter kostar programmet antingen 100:- eller 200:), lätt att lära sig m.m. Man behöver inte kunna koder eftersom det finns i programmet, men när man väl lärt sig koderna så är det lättare  ;)
Har själv "snickrat" hemsidor med det programmet i nästan 5 år...

Adressen till HTML-Edit är http://www.htmledit.net/

Lycka till!
*Sandra*
 
Hammarn skrev:
Nu är vi på gång igen. Hemsidan uppdaterad med lite bilder på tvättstugan i sektionen rum för rum.
Vad fint ni fått !
Jag gillar golvet i allrummet, vi har det på hela vår övervåning, väldigt trevligt golv ! :)

Mvh
Kicki
 
Hammarn skrev:
Nu är vi på gång igen. Hemsidan uppdaterad med lite bilder på tvättstugan i sektionen rum för rum.
En länk till oss som inte hittar adressen för tillfället, please... ;)
 
Hammarn skrev:
Tack! Golvet är toppen, väldigt barfotavänligt!

Fia, adressen är [länk] Glömde bort att ändringen av profilen inte gick att spara.
Tack! :) Vad fint det blev, mysig färg på klinkersen! :D
 
Håller med dom andra..snyggt. Kan säga att jag väntar med spänning på teknikrummet ;).. Alltid intressant!

/anders
 
Hammarn skrev:
Nu är vi på gång igen. Hemsidan uppdaterad med lite bilder på tvättstugan i sektionen rum för rum.
Åååå.... vad fint och vilken härlig miljö runtomkring huset, börjar förstå indignationen över grannarnas "strålkastarbelysning" ;) ;)

//Christina.
 
Inger-Pinger skrev:
Grattis till husbygget!
Jag tycker att hemsidan ser väldigt bra ut. Lättnavigerad, lagom med bilder och kommentarer. Fler fasadritningar och planritningen saknade även jag ;)

Jag har faktiskt varit i Getskär. Vi bodde på ett vandrarhem som låg nära havet. Tyvärr var det fukt eller mögel i vandrarhemsbaracken så jag fick en hemsk ögonklåda. Jag nästan "flydde" därifrån efter två nätter :(
Omgivningarna såg dock jättefina ut :D Vilket läge!
Tack alla för synpunkterna! :)
Det finns lite bilder från gjutningen och stommonteringen nu.
Snart finns även lite ritningar på planlösning och fasad...

Pinger: Det var synd att vandrarhemmet inte var någon höjdare. Du får väl sova i vårt hus nästa gång.. ;)
 
Hej och hallå igen!

Nu har vi skrapat ihop lite nytt material på vår hemsida. Bilder från tomten och trädröjning finns nu, byggdagboken är uppdaterad, planlösningar, kartor och så. Vi hoppas också vi fått sidan lite skojigare utan att för den skull röra till det. Hjärtligt välkomna! Skulle något inte funka kan ni meddela oss via direktmeddelande och ni får gärna ha synpunkter eller feedback. Vi hoppas få tid snart att lägga upp en gästbok också, men så länge får ni hålla till godo med det här:

http://susannero.webb.se/
 
Snappen skrev:
Vi hoppas också vi fått sidan lite skojigare utan att för den skull röra till det.

Snappen!

Vilken superfin hemsida ni har, den ser ju jätteproffsig ut :D
Önskar att man kunde göra sånt där själv :'(.

//Christina.

PS: Vilket gulligt namn på bygget ;)/DS.

 
Hej Christina!

Tackar hjärtligt! Det var kul att sidan uppskattas. Vi har inte lagt ned så jättemycket på layouten som vi velat, vi tyckte det var viktigare att komma ut med innehåll. Vi kommer väl pilla lite mer med den delen vartefter men så får man inte ha för stora krav på sig själv heller. Kan ju säga att jag rent tekniskt behövt mycket hjälp av gubben -med betoning på mycket ;) .

Namnet på bygget är bra genomtänkt ja! Och tom posten har anammat det och på posten vet de precis vid det här laget vad Susannero är för ställe!
 
Hej Christina!

Tackar hjärtligt! Det var kul att sidan uppskattas. Vi har inte lagt ned så jättemycket på layouten som vi velat, vi tyckte det var viktigare att komma ut med innehåll. Vi kommer väl pilla lite mer med den delen vartefter men så får man inte ha för stora krav på sig själv heller. Kan ju säga att jag rent tekniskt behövt mycket hjälp av gubben -med betoning på mycket ;) .

Namnet på bygget är bra genomtänkt ja! Och tom posten har anammat det och på posten vet de precis vid det här laget vad Susannero är för ställe!
 
Hej!

Här kommer en sida om vårt bygge av ett Mimer från Älvsbyhus. Vi har nu väntat i snart ett år på att komma igång, men fortfarande är det ett halvår kvar... Spännande är det!

http://medlem.spray.se/hemewibygge/

/Helwi
 
Vi uppdaterar sidan mer eller mindre kontinuerligt (mest för föräldrarna) men nu har finns det bilder på vår första schaktbotten samt på helgens inköp (bobcat) som provkördes med gott resultat tidigare ikväll ;D.
 
Wizard skrev:
Här kommer en länk till vårt taklyft.
Fler bilder och info är att vänta...

[länk]

/Fredrik
WOW, vilken skillnad!
Väntar med spänning på bilder på det färdiga resultatet :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.