57 926 läst · 339 svar
58k läst
339 svar
Faktura från rörmokaren
Mer bortskämda arbetstagare finns knappt, borde blivit röris.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 082 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 082 inlägg
Nej, inte alls lik.S Saipala skrev:Liknelsen må ha varit svag, jag vet det men principiellt är det väl ändå ganska nära hela din filosofi. Och den får man självklart ha sin alldeles egna och uttrycka precis hur man vill men det torde ändå vara väldigt tidsödande att bestrida precis allt.
Edit: Jag i egenskap av arbetstagare anser inte att jag behöver konsumentköplagen, min ag sköter det där.
Du får gärna förtydliga med vad du menar är min filosofi, för du började med att tagga mig utan att hänvisa till något inlägg att bygga från...
Bra för dig, men för den som inte är van att köpa tjänster så är konsumenttjänstlagen rätt praktisk.
Och den som erbjuder tjänster borde sätta sig in i den.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 082 inlägg
13th Marine skrev:Nej, inte alls lik.
Du får gärna förtydliga med vad du menar är min filosofi, för du började med att tagga mig utan att hänvisa till något inlägg att bygga från...
Bra för dig, men för den som inte är van att köpa tjänster så är konsumenttjänstlagen rätt praktisk.
Och den som erbjuder tjänster borde sätta sig in i
Tycker bara att det oftast kommer ifrån dig i olika trådar som handlar om fakturor oavsett vart de kommer ifrån att det skall bestrida till höger och vänster men det är ju bara vad jag upplever och nu har jag delgett dig det. Dock skall jag understryka att jag även läst en hel del matnyttiga kommentarer osv från din del i andra trådar.13th Marine skrev:Nej, inte alls lik.
Och den som erbjuder tjänster borde sätta sig in i den.
13th Marine skrev:
Tycker hela diskussionen är intressant.platon1980 skrev:
Vad är du inte trygg mwd: betala för den beställda tjänsten?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 082 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 082 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 082 inlägg