Frustrator Frustrator skrev:
Du får kolla igenom min verkstadstråd, 2m i tak och golvet är täckt med 40-100cm bra o ha saker.. ;)

Ska dock klura på om det finns ngn bra takyta ändå..
Jo jag vet, det är därför du måste börja tänka 3d
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Behöver du kunna stå raklång? Du kanske kan krypa in?
Jag kommer att tänka på den där gubben i UK (?) som var en samlare av stora mått. Man hittade ju honom död i huset/lägenheten och trodde att han ev dött pga att han inte hittade ut.....
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Behöver du kunna stå raklång? Du kanske kan krypa in?
Jag mer simmar mer runt. Tänk farbror Joakim men verktyg istället för pengar..
 
  • Gilla
  • Haha
Chentin och 5 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Tänk farbror Joakim men verktyg istället för pengar..
Då har du ju fortfarande gott om plats...:thinking:
 
Batteridriven fettspruta från Milwaukee i serien M12 på ett arbetsgolv
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Verktygsfredag!

Nu är det slut med gamla handpumpar!
Stod mellan denna M12 och storebror M18, då jag har fler M12 batterier och jag inte känner att M18s extra kraft och funktioner ger mig nåt mervärde så blev det denna!

Provat en patron nu och den här skulle man köpt för längesen
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Jckssn Jckssn skrev:
[bild]
Verktygsfredag!

Nu är det slut med gamla handpumpar!
Stod mellan denna M12 och storebror M18, då jag har fler M12 batterier och jag inte känner att M18s extra kraft och funktioner ger mig nåt mervärde så blev det denna!

Provat en patron nu och den här skulle man köpt för längesen
Hade en likadan på förra jobbet. Smörjer man en del så är en sådan här guld värd och det går aldrig att återgå till pumpandet för hand. Sen gör man av med mindre smörjmedel med eftersom man slipper fippla med smörjnippeln när man har en hand fri till det.
 
Dagens paket från bandsågsblad.se
Bandsågsblad förpackade i en öppen pizzakartong som visar bladen och leveransinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Extra kul att de kom i en pizzakartong! Egentligen väldigt passande :D
 
  • Gilla
Henrik_U och 9 till
  • Laddar…
HILTI PM 2-LG linjelaser i förpackning på grått underlag med grönt mäthjälpmedel och blå penna i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Lizzardo och 4 till
  • Laddar…
Fyndade en Dremelsats på Classe. 499:- i stället för 899:- och då ingår bl.a. böjlig axel och frässats. Jag har redan en så den här får gå vidare till en kollega
Dremel 3000 multiverktygssats på köksbänk, specialerbjudande från Clas Ohlson med tillbehör och böjlig axel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
P pfb skrev:
Fyndade en Dremelsats på Classe. 499:- i stället för 899:- och då ingår bl.a. böjlig axel och frässats. Jag har redan en så den här får gå vidare till en kollega
[bild]
Norrköpings sista?
 
FreQa FreQa skrev:
Norrköpings sista?
Nja, sista i Linköping
 
Vinkelslipar på hornbach, båda två inklusive 2 diamantskivor för 1300kr Två Hikoki vinkelslipar med diamantskivor på ett arbetsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
1895:- hos Hornbach...
 
  • DeWalt borrskruvdragare med tillbehör och batterier i en öppen verktygsväska.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
RmK_71
  • Laddar…
@Prodigys Kampanj??
230 och 125mm??

Jag är sugen på en stor plus att min gamla Bosch 125mm börjar bli sliten. Har nog hängt med i tjugo år.

//AA
 
S saiter skrev:
@Prodigys Kampanj??
230 och 125mm??

Jag är sugen på en stor plus att min gamla Bosch 125mm börjar bli sliten. Har nog hängt med i tjugo år.

//AA
Nej, tror det är ordinarie pris då det funnits länge men har inte varit i lager på hela sommaren.https://www.hornbach.se/shop/HIKOKI-Vinkelslip-set-G23ST-G13STA/4635839/artikel-detaljer.html

125:an har enligt manualen återstartsskydd vilket är rätt bra men den saknar kastskydd och verktygslös sprängkåpa.
 
  • Älska
saiter
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.