417 577 läst · 2 360 svar
418k läst
2,4k svar
Vackra gamla hus till salu
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 973 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 973 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 973 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 973 inlägg
När jag sålde min tidigare lägenhet i Stockholm så var mäklare ärlig och sa tom: ”jag kommer skriva ihop en text för lägenheten. Som du vet så är det bara en massa floskler å dravel , helst skulle jag vilja skita i det för ingen läser ändå men jag skriver ihop nått”
Gillar hans ärlighet och insikt att texterna är helt meningslösa
Gillar hans ärlighet och insikt att texterna är helt meningslösa
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 973 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 973 inlägg
Vi människor är olika och har olika drömmar om vårt framtida boende, en del tycker om att lockas av drömmar om ett bättre liv. Det är ju därför som reklam som spelar an på känslor, typ vacker solnedgång, skratt tillsammans med vänner osv. fungerar.
Mäklarens text kommer ut som bok 2019-11-01 och är på 154 sidor. Den kommer att ges ut i 22.000 exemplar.C claym skrev:
Först när alla är slutsålda kommer mäklaren att annonsera visningsdatum för objektet i fråga.
Nä, men att renovera och ha som ett hotell, B&B.H Haget skrev:
Möjligheten är många för visionisten men visst kommer det kosta X antal miljoner att bara renovera upp det och sen hålla värmen i kåken.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 679 inlägg
En halv miljon... Det är häpnadsväckande hur lite något sådant kan kosta. Det går förstås inte att underhålla med rimliga pengar alls, men ändå. Lätt att gå vilse i när saker är värda något eller ej.