105 091 läst · 405 svar
105k läst
405 svar
Problem med kolsyra i kylskåp, Electrolux ERES3500X
Fungerade kanon. Återigen tack!electroluxaren skrev:
Det där med att byta ventilen, är det superkrångligt eller ett lagom projekt? Är det den här? https://shop.electrolux.se/kylskap-.../co2-tryckavlastare-till-kylskap/p/2087863011
Redigerat:
Hej, är ny här och läst allt gällande kylskåp som inte släpper något vatten överhuvudtaget, men fortfarande fattar inte vad vi ska göra. Det finns el i dispenser och det klickar i skåpet när man försäker få vatten. Vi tog bort kålsyrepatronen och vi har ingen filter och vi började sakta rubba väggen och dra ut den men det sitter många sladdar på baksidan och vi vill inte riva ut något. Måste vi koppla bort på baksidan innan?
Det skulle jag ju tänkt på såklart..electroluxaren skrev:
Modellen heter eres38820x och pn är 927871046. Reservdelen jag länkade till kom upp när jag letade efter reservdelar som passade den modellen och som hette nåt med ventil och co2.
Vad tror du, rätt reservdel och ett möjligt jobb för nån som är envis eller säkrare att ringa en nån som faktiskt har koll på läget?
Då stämmer ju delen.K kaptenrödskägg skrev:Det skulle jag ju tänkt på såklart..
Modellen heter eres38820x och pn är 927871046. Reservdelen jag länkade till kom upp när jag letade efter reservdelar som passade den modellen och som hette nåt med ventil och co2.
Vad tror du, rätt reservdel och ett möjligt jobb för nån som är envis eller säkrare att ringa en nån som faktiskt har koll på läget?
Det är ju lite trångt men är man metodisk så..