Det är lugnt, jag lyckades väcka mitt gamla konto till liv och har fått tag på den. Tack ändå.
 
Snyggt blir kul att höra din uppfattning
 
Hittade detta på ett tyskt forum:

Neu in 2.82 ist


- Mähwerkschaltet sich ab auf Heimfahrt bei geringer Akkuspannung

- Wert für Inselgröße max. 30m

- Low Battery Level auf 24,2V

- Ladefehler behoben, lädt nun auch wenn er mit Fehler in der Station steht

- Lift Recovery Prozedur geändert

- fixed Sprachpaket
 
Hej, någon som har en trafo modell WA3744 som kan tänkas säljas? Min brann i ett påsknedslag..... Pma mig.
 
Corpes Corpes skrev:
Hej, någon som har en trafo modell WA3744 som kan tänkas säljas? Min brann i ett påsknedslag..... Pma mig.
Tycker inte dom är särskilt dyra nya, 699kr från letmerepair. Men du kanske redan kollat där och dom är slut?
 
Visste inte att det fanns där, har bara kollat clasohlson och dom får inte hem några. Tack för tipset!
 
Var hittar ni uppdateringar? Hur jag än bär mig åt så kommer jag till en sida där jag ska registrera köpdatum för att få förlängd garanti men klickar jag på avbryt så blir allt på tyska.
 
K Krokus1 skrev:
Var hittar ni uppdateringar? Hur jag än bär mig åt så kommer jag till en sida där jag ska registrera köpdatum för att få förlängd garanti men klickar jag på avbryt så blir allt på tyska.
Jag har samma problem tyvärr. Kan någon lägga upp firmware på en drive? Vore guld
 
Har en WG791E1 och behöver ett nytt kretskort till laddstationen. Någon som kan tipsa vart man kan beställa? Classe verkar ha slutat med den produkten!

Mvh Noppe
 
Har gjort två arbetsområden den får köra fritt i det ena och sen är tanken att jag lyfter ner den till det andra. Där får den klippa tills batteriet tar slut. Jag har lagt kablarna mot varandra men den verkar hitta igenom ändå. Då hamnar den i en backe så det är inge bra. Har ni några tips för att den inte ska köra igenom?
 
Frisko78 Frisko78 skrev:
Har gjort två arbetsområden den får köra fritt i det ena och sen är tanken att jag lyfter ner den till det andra. Där får den klippa tills batteriet tar slut. Jag har lagt kablarna mot varandra men den verkar hitta igenom ändå. Då hamnar den i en backe så det är inge bra. Har ni några tips för att den inte ska köra igenom?
"lagt kablarna emot varandra" - gör du så tar signalerna ut varandra och roboten känner ej av gränskabeln.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.