Clasohlsson kunde inte svara på när de skulle få in den igen.

Finns det något annan stans att beställa.?
 
Sök på
"landroid 2004741"
så kanske du hittar någon butik som har den på lager.
 
Nu har min börjat stänga av sig när den står i laddstationen. Nån som vet vad det kan vara?
 
Jag hade samma problem och för mig räckte det med att byta till v2,21. Jag antar att senare fungerar också.
 
Jag har 2.66 dvs den sista.
Får väl fabriksåterställa o börja om.
 
Jag kör faktiskt med original från när vi köpte den. Tycker det funkar bra
 
Nu har den funkat ett tag för att idag ha stängt av sig i laddaren. Den är full laddad och ingen lampa lyser, tror den gröna har gett upp.
 
Läste i en annan tråd att det kan hjälpa att byta menyspråk till engelska, verkar knäppt men verkar funka för flera stycken.
 
Ringde det numret HPSchou sa på telefonsvararen. Den svenska supporten var upptagen så jag fick prata med den engelska och de bad mig att plocka ut loggen och skicka den till dem så de kan se vad som är fel.
Jag fick en ny mailadress:
positec.servicedesk@de.ibm.com
 
Någon mer som testat 2.82? Skulle vara intressant att dela erfarenheter. Jag upplever lugnare gång.
 
Skulle vara intressant att prova, var hittar man den?

Mitt problem med att den stängde av sig i laddstationen verkar ha löst sig, den en gränskabeln låg korslagd över sig själv bakom laddaren, så när jag lagt den rätt och sett till att det inte händer igen så har det funkat.
 
Den finns på worx landroid.com, jag fick registrera mig med serienummer bara och logga in så ligger filen där med instruktioner
 
S Saljtjanst skrev:
Den finns på worx landroid.com, jag fick registrera mig med serienummer bara och logga in så ligger filen där med instruktioner
Mitt gamla konto funkar inte och med ett nytt kan jag inte regga samma s/n igen. Jag har bett dem skicka den till mig
 
Jag har den ju men vet inte riktigt hur jag kan dela den här
 
Om du skickar din mail via PM kan jag skicka den till dig
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.