Cheesen
Fyndade lite skenor på återvinningsbutiken, konsoller och plyfa plyfa jag så det blev att börja fixa i maskinrummet/grovförrådet.
Hand som håller en cirkelsåg och sågar i en plywoodskiva på ett arbetsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Organiserat maskinrum/grovförråd med hyllor fyllda av märkta förvaringslådor och hushållsprodukter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Naturliv och 3 till
  • Laddar…
K
Äntligen helg, då får man leka murare igen.. Hann med 2 väggar, totalt 5lpm/12m² idag, gick åt 11 säck bruk.
Ska bara lyckas hitta dosorna utan att göra jobbet ogjort :D
 
  • Två nylagade väggar med förberedd armeringsnät och blå markeringspluggar, en brandsläckare och stege framför.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nyputsad väggyta i källarrum med ett litet fönster, elektriska ledningar och grovt murade väggar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Peter_K och 4 till
  • Laddar…
Har hunnit sätta lite smygar och lister ikväll :D
Nu blir det sill å päre (y):cool:
Hörn av ett rum med nylagda smygar och lister kring en dörröppning, dekorerad tapet och ett hjärtformat objekt på väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Naturliv och 2 till
  • Laddar…
Hunden är inlåst?
 
  • Haha
  • Gilla
FreQa och 2 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Hunden är inlåst?
:crysmile::crysmile:
Han får sova hos hönorna ;)
 
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Bilat hål i garagegolvet för kabelskyddsrören till nya elmatningen samt pumpen i pumpbrunnen som är installerad nu efter dräneringen.
Äldsta sonen hjälpte sen till att putsa igen hålen igen.
Person som lagar hål i marken vid husvägg, nära en pumpbrunn och kabelskyddsrör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FreQa och 3 till
  • Laddar…
Jag har som bekant sålt mitt slott och köpt ett ruckel. Kök på övervåningen och diskmaskin på nedervåningen fungerade inte så bra. Flyttade upp diskmaskinen och så här fint blev det, riktigt vacker installation av avloppsslangen.
 
  • Gilla
  • Wow
Peter_K och 4 till
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Jag har som bekant sålt mitt slott och köpt ett ruckel. Kök på övervåningen och diskmaskin på nedervåningen fungerade inte så bra. Flyttade upp diskmaskinen och så här fint blev det, riktigt vacker installation av avloppsslangen.
Får en stark känsla av drömkåken;)
 
  • Gilla
Fluxor och 1 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Jaha! Om det någon som vill önskar sig en mops så säljs han... eller nej ni får betalt för att ta hand om åbäket!
Han har lyckats med bedriften att öppna 1 burk med mörkbrun golvlack.
Han har rullat runt och gått runt på hela nedervåningen! Bilder är från 2 rum och det ena är det nylackade golvet från köket!
Skrubba skrubba bort din .........
[bild] [bild] [bild]
Haha, väldigt komiskt! Mopsen ville ju bara hjälpa till! Min eurasier hjälpte mig med plattsättning i hallen, man ser exakt vart hon har gått, då det nu tandar på en del av plattorna!
 
  • Älska
Pappa1986
  • Laddar…
#jagochmintrapp
Delvis renoverad trappa med nyinstallerade trästeg och vita sidopaneler i ett heminredningsprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Alla steg fastskruvade, vilplanet slog sig lite när det limmades men det salades på under så det ligger stumt emot.

Nästa ev. trappbild kommer när den är helt färdig. :cool:
 
  • Gilla
Naturliv och 7 till
  • Laddar…
Om 12 år då, eller? ;)
 
  • Gilla
  • Haha
Snigla och 7 till
  • Laddar…
-RB- -RB- skrev:
Om 12 år då, eller? ;)
Hoppas innan, men man har ju haft kapitalt fel förut :oops::cool:
Kanske hinner renovera hallen före och påbörja tvättstugan.. :crysmile:
 
  • Gilla
Pappa1986 och 1 till
  • Laddar…
T
Skruvat fast bärlinorn, fixat med makadamen och leta efter en plint, som konstigt nog är helt försvunnen :thinking:

Kollade kvittot 11plintar inköpta, 10 är nedgrävda och 1 blev över och är nu helt försvunnen :sweat:
 
  • Pågående byggprojekt med färdigställd makadamgrund, bärlinor och verktyg framför ett hus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Pågående grävarbete vid husgrund med bärliner, grus, skottkärra och grill täckt av presenning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Naturliv och 6 till
  • Laddar…
Jag har äntligen färdigställt trädäcket!
Nytt trädäck framför vit husfasad med utemöbler och grill, omgivet av grönska och ett träd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Naturliv och 11 till
  • Laddar…
Med hjälp av lillgrabben så plockade vi upp all marksten bredvid garaget. Nästa helg har jag hyrt en minigrävare så vi kan gräva ut för en till parkering.

Ett litet barn står bredvid en hög av borttagen marksten och en spade, vid sidan av ett garage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Naturliv och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.