7 766 246 läst · 38 029 svar
7766k läst
38,0k svar
Humorhörnan ...
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 350 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 350 inlägg
Sist vi var på IKEA, skulle inte dit..., tänkte bara prova på frukostfikat... hmmmm..senare ble vi hungriga så det blev ett nytt restaurangbesök och fortsatte runt ,de har för så kundvagnar ,tillslut jittade vi kassan men så blev det en varmkorv innan vi kom till parkeringen och där fick vi verkligen pussla för att allt skulle få plats( IKEA har för stora kundvagnar...grrr)
Tror mer på att ni har för liten bilhsd skrev:Sist vi var på IKEA, skulle inte dit..., tänkte bara prova på frukostfikat... hmmmm..senare ble vi hungriga så det blev ett nytt restaurangbesök och fortsatte runt ,de har för så kundvagnar ,tillslut jittade vi kassan men så blev det en varmkorv innan vi kom till parkeringen och där fick vi verkligen pussla för att allt skulle få plats( IKEA har för stora kundvagnar...grrr)
Säg det till min man.....
Brukar alltid försvara mitt besök inför mig själv på ikea när vi är i shanghai med att absolut vodka kostar bara en hundring där. Men nu är det slut då samma flaska är 20 kr billigare på stormarknaden. Jippie - nu slipper vi kanske ikea där också
Nåt annat att handla där hittar jag inte...
Nåt annat att handla där hittar jag inte...
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg