154 616 läst · 379 svar
155k läst
379 svar
Stenhus i egen regi
Tyvärr händer det ibland att man missar något då man inte är byggare till yrket. Inte heller vår KA som gjorde ritningarna tänkte på att lägga in inkommande fiber på ritningen men allt går att lösa
Jag är ändå glad att vi har fiber. I samband med att de grävde för nätverket i vår by så bevakade jag detta som en hök och mer eller mindre tvingade dem att lägga ner en slang till vår grund. Vår granne som började bygga sitt nyckelfärdiga hus samtidigt som oss var inte lika ihärdiga. De har inte fiber ännu, trotts att de bott i sitt hus i över ett halvår.
Jag är ändå glad att vi har fiber. I samband med att de grävde för nätverket i vår by så bevakade jag detta som en hök och mer eller mindre tvingade dem att lägga ner en slang till vår grund. Vår granne som började bygga sitt nyckelfärdiga hus samtidigt som oss var inte lika ihärdiga. De har inte fiber ännu, trotts att de bott i sitt hus i över ett halvår.
Hobbysnickare
· Västernorrland
· 192 inlägg
Så gärnaJ jockelw skrev:
Köpte den via ebay av Soundsimport. Fick med både 230v kabel och säkring då den är konfigurerad 115v. Jag ska driva tre par takhögtalare och två par utehögtalare med hjälp av den och fem Sonos Conect.
https://www.soundimports.eu/en/ma1260.html
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 739 inlägg
Det är ju inte symmetriskt, tycker du kan skaffa en till
Första Plejden monterad. Denna ska trådlöst styra ena brunnen i vägguttag med dubbla brunnar.
Passar även på att installera ett antal Usb-laddare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Passar även på att installera ett antal Usb-laddare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 101 inlägg