284 145 läst · 1 041 svar
284k läst
1,0k svar
Fiskalsgatan - ett ständigt pågående projekt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bygget blir ganska högt, inne i bollhavet är det 110 cm upp till ovankant och på utsidan något mindre, eftersom jag ska bygga på golvet så det blir jämnhögt med det i vardagsrummet. För att slippa bygga en trappa som tar en massa plats har vi byggt in "trappsteg" direkt i väggen.
Logga in
Skapa konto
Jo, det hade gått att optimera mera, men vi testade lite olika varianter
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 103 inlägg
Bollhav?! Vad tar du i inträde?
/Nätverksgrunkemottagaren
/Nätverksgrunkemottagaren
Tack!316097 skrev:
Jag köpte den på Hornbach, ett rent infall när jag var där och tittade. Du hittar den på https://www.hornbach.se/shop/Tapet-...rt-10-05x0-70-m/6308512/artikel-detaljer.html - heter Glööckler Imp Krona svart.
Logga in
Skapa konto
Lekrummet, som har blivit omdöpt till "Kreativa rummet" har kommit ganska långt sedan jag skrev senast. Bland annat har jag hunnit med att lägga in madrasser och klä in väggarna i bollhavet.
Logga in
Skapa konto
I detta projektet har Jysk verkligen levererat, denna gång riktigt billigt tyg.
Det här med julpynt i trädgården, många hänger ju upp belysning i något träd eller buske som redan står där, eller kanske ställer dit en gran.
Jag lever efter filosofin att man tar vad man har, och så även med årets julpynt!
Jag lever efter filosofin att man tar vad man har, och så även med årets julpynt!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Om någon har funderat över hur 4000 bollhavsbollar ser ut, så är det såhär. I första beställningen är det totalt 15.000 bollar men Postnord är inte alltid så lätta att ha att göra med när det gäller leveranser...