davveno1 davveno1 skrev:
40% på allt på harald-nyborg nu.
Ja, julsortimentet, inte allt

P Prodigys skrev:
Allt i min butik iallafall.. Va där två gånger idag. Köpte Balkskor för 2.83:- styck.

P Prodigys skrev:
Nej, på allt!

Köpte MFT rakbandad 34g spik
4000st för ~435kr, mindre än hälften av vad proffsmagasinet tar

Redigerat:
T twoody skrev:
Makita kit 12 v
[länk]
Det där är sjukt prisvärt!

• Gilla
twoody
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Nej, på allt!

Köpte MFT rakbandad 34g spik
4000st för ~435kr, mindre än hälften av vad proffsmagasinet tar
Antar att det också var i fysisk butik? På nätet syns ingen 40% rabatt till i kassan iaf.

• Gilla
Prodigys
  • Laddar…
Näthandeln skall ju vara kvar så det är väl bara butikerna som skall slå igen som säljer ut.

• Gilla
Jambalaya
  • Laddar…
Raskus Raskus skrev:
Det där är sjukt prisvärt!
Skulle va för kylväskan då, skruvdragarna är budget så det skriker om det.

Stefan N Stefan N skrev:
Skulle va för kylväskan då, skruvdragarna är budget så det skriker om det.
Ah. Jag blandar ihop dem med de smidiga 10,8 voltsdragarna

Raskus Raskus skrev:
Ah. Jag blandar ihop dem med de smidiga 10,8 voltsdragarna
Det är väl 10,8V? Bara uppmärkt till 12V för att det ska låta bättre. Lite smålöjligt tycker jag. Uppblåsta siffror förknippar i alla fall inte jag med kvallité. 10,8V tycker jag dessutom blivit synonymt med små smidiga verktyg. 12V kopplar jag mentalt snarare till tunga gamla Ni-MH maskiner.

Sedan är detta den nya typen av 10,8V med batterier som ligger under dragaren istället för inne i skaftet. Fördelen är väl att det blir tunnare handtag och möjligen att dragaren går att ställa upp?
Själv föredrar jag dock den gamla varianten med batteri inne i handtaget då de tar mindre plats i väskan och blir lite mindre kantig/smidigare att jobba med.

Vill man ha denna nya variant så tycker jag dock priset verkar bra.

Redigerat:
L Lilllen skrev:
Det är väl 10,8V? Bara uppmärkt till 12V för att det ska låta bättre. Lite smålöjligt tycker jag. Uppblåsta siffror förknippar i alla fall inte jag med kvallité. 10,8V tycker jag dessutom blivit synonymt med små smidiga verktyg. 12V kopplar jag mentalt snarare till tunga gamla Ni-MH maskiner.

Sedan är detta den nya typen av 10,8V med batterier som ligger under dragaren istället för inne i skaftet. Fördelen är väl att det blir tunnare handtag och möjligen att dragaren går att ställa upp?
Själv föredrar jag dock den gamla varianten med batteri inne i handtaget då de tar mindre plats i väskan och blir lite mindre kantig/smidigare att jobba med.

Vill man ha denna nya variant så tycker jag dock priset verkar bra.
Ja priset är väldigt bra om man behöver två små maskiner

• Gilla
snowjim och 2 till
  • Laddar…
Som freddan83 tipsade om tidigare, så säljer Netonnet nu en Metabo KGS216M v2 för 1290:-

Beställer man en från Bauhaus, så får man förutom prisgantin som gör att sågen landar på 1135:- en extra klinga med i kartongen. De klingorna brukar gå på runt 300:-, så detta är imo en riktigt bra deal. Sågen är iaf jag väldigt nöjd med, även om jag inte har mycket annat att jämföra med.

• Gilla
hydrolift
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.