Hej hopp

99%

Vore underbart att ha denna som kan se till att det är rent varje gång man kommer hem.
Sonen som är allergisk tillbringar ju merparten av tiden med lekar på golvet, skönt att se till att han kan göra det utan att brottas med dammråttor.

//Tommy

Svar nr2, 99%

Med ett nyköpt hus och en nykläckt bebis i hushållet ekar plånboken tomt och ryggen skriker pga allt bärande, så skulle en robotdammsugare både underlätta för mig och sambon. Då behöver han inte känna den stora stressen och pressen att behöva dammsuga 250kvm hus alldeles själv samt att han även kommer kunna lägga mer dyrbar tid med att umgås med sin dotter än att behöva stånka omkring på en gammal skrutten dammsugare.

Stora dammråttor lurar nästan bakom varje dörr och vi föredrar gärna att själva få bestämma när vi skaffar husdjur, tack! :crysmile:

Svar= 2

Motivering:
Min dotter vill skaffa hund.

Jag vill göra annat med min lediga tid än att dammsuga.

2: 99%
Jag älskar när det är rent, men avskyr att städa.
En robotdammsugare som då löser (åtminstone delar av) uppgiften under mina långa arbetsdagar vore ju toppen.

/C

Svar: 2

Med två hundar, 1 barn och 2 heltidsjobb och ett livspussel som ska klaffa är dammsugning det jag vill lägga min lediga tid på!... Eller nej!
En robotdammsugare hade varit en dröm att ha hemma. Dels för alla dessa j#%$kla hundhår som finns överrallt men också för familjefriden. Börjar bli trött på sten-sax-påse om vem som ska dammsuga...

Svar 2: 99%

Frånskild med två långhåriga katter ofrivilligt tilldelade i bodelningen, mitt i en badrumsrenovering från grunden.
Katthårsdammråttorna tar över, hjälp.

Svar Nr2/ 99%
HJÄLP!!!!
Efter flera misslyckade övertalningsförsök att vi ska köpa en robotdammsugare så har jag nu gett upp och mitt pryl freaks hjärta BLÖDER!!!
Hade varit kull att att ge henne en av dessa på julafton och trumfa henne med att jag har inte köpt den utan vunnit den :)

99%

Jag skulle vilja vinna denna för att ge till min dotter och hennes sambo. De skall få sitt första barn i slutet av januari, alla vet ju vilken omställning detta kan vara. Sambon har ett jobb som gör att han inte är hemma på veckorna och lägg till att de har tre katter. För att dottern skall få mer tid med babyn så hade det varit en perfekt julklapp till dom :love:

Svar: 99%

Nu när vår gamla centraldamsugare gått sönder hade denna varit perfekt som julklapp till vårt lilla hus

Svar 2 99%
Med 3 hundar,3 katter och 4 barn blir det en del skit i hörnen så att säga.
Så en liten hjälpreda som gladerligen städar upp efter oss( utan att klaga) vore underbart.
:)

Matzeball
Svar 2, 99%

Jag hade en liknande förut som pajade när den åkte nerför källartrappan. Vår hund Tim älskade den, Rolig lekkamrat och kärlek vid första ögonkastet. Nu finns inte Tim heller men vi skulle tänka på honom varje gång Vileda vaknar. Den här kanske lär sig att inte åka nerför trappan också.

Redigerat:
2. 99 procent

För att katten skulle uppskatta en lekkamrat och vi skulle uppskatta att ställ upp hans hår som ligger överallt.

Svar: 2 ( 99% )

Jag älskar och dammsuga. Men jag älskar även att ta en öl.

2.99%

Mitt hushåll består av tre katter, en hund och en pälsdjursallergiker så detta vore ju perfekt!

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn robotdammsugaren som lär sig ditt hem

[bild]

Förenkla julstöket genom att låta en robotdammsugare hålla rent på golvet. Veckans vinnare tar hem en Vileda Relax HD VR302. Det är en smart robotdammsugare som både klarar 1 centimeter höga mattor, låga möbler och känner av trappavsatser. Initialt utför den cirkelrörelser för att orientera sig, därefter börjar den åka fram och tillbaka. Efter ett tag har den lärt sig hur ditt hem ser ut och kan navigera effektivt över golvet.

Totalt värde cirka: 2 600 kronor (rekommenderat pris)

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor andel av allergenerna fångar Vileda Relax HD VR302 upp med sitt filter?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 60 procent
X. 90 procent
2. 99 procent

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 30 november.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Vileda. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Freudenberg Home and Cleaning solutions AB, Vileda och Wettex för att de sponsrar den här tävlingen.

2. 99%

Har alltid velat ha en robotdammsugare men min man säger nej för han tror inte på dom!
Skulle gärna vilja bevisa för honom hur bra de är i ett öppet enplanshus.
PS det är alltid jag som dammsuger dessutom DS

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.