Svar: 2 99%

Att vinna denna lott skulle vara perfekt när man åker bort ,
Att komma hem till mitt hus utan en enda råtta eller mus
Som färdmedel för katterna den funkar nog bra ,
Mycket glädje och extra fritid kommer jag att ha
:)
 
B Britto skrev:
Min nuvarande dammsugare är arton år och jag är 73 så jag tycker...
Äsch, det var väl ingenting!
Vår gamla dammsugare är 20, snart 21 år.
Och vi, hustrun och jag, är tillsammans 144 år gamla,
och behöver verkligen hjälp med att hålla rent.

Så snälla, snälla!
Och svaret på frågan är 2: 99%
 
Svar: 2 (99%)

Jag har en gammal robotdammsugare som var bra men nu inte håller måttet. En i familjen är pollen och dammallergisk och detta hade varit en räddning!
 
Svar: 2
Med en gammal dammsugare som sjunger på sista valsen, skulle denna göra tomtemor glad.
Hunden o katten får jag borsta utomhus då vår gamla dammsugare inte suger särskilt bra, så detta vore toppen att vinna, då kanske jag julefriden skulle finna !
 
Svar 2.: 99%.
Motivering:
Det hade varit härligt att kunna komma hem varje dag till renstädat hus och bara kunnat ängna sig åt kvällsmat och umgås med fru och barn samt surfa runt i lugn och ro på Byggahus.se.
 
Jag svarar 2. 99 procent.

Med två större jakthundar i en lägenhet, vad det kräver i tid för träning och jakt, ett heltidsjobb och en fru som skadat ryggen och har kroniska smärtor skulle det underlätta något enormt med den hjälp en liten robot kan ge. Att kunna ägna tiden hemma till oss istället för att plocka och städa är något jag längtar efter redan.
 
Svar nr2. 99%
Jag och frugan har någon intern vi kan kalla det tävling (fast outtalat) vem som står ut längst innan nån utav oss tar tag i dammsugaren och dammsuger hemma. En robot skulle lösa denna tvist.. :)
 
För formalians skull, rätt svar: 2

Den här har potential att bli årets julklapp i vår familj (och att få resten av släkten att löpa till butiken av ren avundsjuka).

Den är ju bättre än ett kinderägg, med sina tre önskningar i ett.
Min fru får ett renare hem oftare, jag slipper dammsuga så ofta som frun vill, barnen, som älskar Daidalos labyrint, får en alldeles egen riktig robot hemma som dom givetvis får hitta på något spännande namn till.

Men vad är väl ett rent hem...? Det kan ju va fruktansvärt långtråkigt och dötrist och tråkigt och...och alldeles.. alldeles underbart!
 
  • Haha
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Svaret är 2: 99%

Att städa är astråkigt och en ständig källa till irritation i vardagen. Med en robot skulle det vara roligt. Som en ny familjemedlem.
 
Svar 2

Vi har en kanin i vardagsrummet som skräpar ned en hel del.
Med denna robot som drar fram över golvet lyckas vi hålla rent och fint och slipper flytta kaninen till ett mer undanskymt rum.
 
2. 99 procent

Skulle vara väldigt trevligt att komma hem och det var nystädat, då skulle man ju kunna bygga vidare på huset i stället. :)
 
2. 99%

Motivering: Vår nuvarande under-bordet-robot-dammsugare, vår Jack Russell hund, börjar bli till åren och gillar liksom vi andra i familjen att hellre ligga och slappa i soffan än att städa smulor. En Vileda robotdammsugare skulle vara lösningen på både smulor, hundhår och potatisar i soffan.

Mvh
Jenny Hedman
 
99%

Jag är av den dåliga kombinationen lat pedant. När jag väl kommer igång att städa slutar det med organisering av alla utrymme, damma alla synliga ytor som golv och taklister. Har lite svårt att begränsa det hela så när det är dags för dammsugning så är jag för trött och hela dagen har gått. Robotdammasugare hade varit perfekt!
 
Svar 2 99%


Anfall sägs vara bästa försvar, när råttorna gömt sig både här och var. Denna vore toppen i vårt hem så vi slipper slita på vår egen lem.

Vi håller alla tummar och tår att denna robotdammsugare blir vår =)
 
Svar 2. 99 procent.

Med barn och hund som drar in damm och grus vore en robotdammsugare drömmen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.