@AskeHolst det skulle också vara en tanke, en fast skena i taket utanför är inte aktuellt i detta fall dock.

@MathiasS beslagsbutiken.se hittade jag på.

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…

Bästa svaret

Ett tag funderade jag på att göra en utdragbar hylla i hallen, men vet inte om det blir så. Hursomhelst landade tankarna på ett beslag som ser ut att vara lillebror (120 kg istf 200 kg) till det du visar i inlägg #7.

Hittade det (FR771) för ca 1500 spänn här: https://www.gsf-promounts.com/fulterer-vertical-pull-out-pantry-slides/. Fast frakt på £20 tillkommer inom EU. Vill du lyxa till det finns det en mjukstängningsgrunka för ca 250 riksdaler.

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Det blev en beställning på gsf promounts i helgen. Tyckte det blev för dyrt med de dedikerade skenorna utan valde att köra två vanliga teleskopskenor för 250kg och två mindre för 45kg som kommer agera styrning i ovandel.

De skickade snabbt, synd att de missade att kolla vad de skickade.

Ena skenan är som beställt, den andra är ut att vara från deras låsbara serie fast utan låsning samt att den är felmonterad och inte går hela vägen ut.

Två olika metallskenor på ett golv, en är korrekt och den andra är felaktig och ofullständig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Snabb respons, nu har de skickat nya, dessa kan jag behålla.

Förslag på projekt uppskattas! ;)

13th Marine 13th Marine skrev:
De skickade snabbt, synd att de missade att kolla vad de skickade.

Ena skenan är som beställt, den andra är ut att vara från deras låsbara serie fast utan låsning samt att den är felmonterad och inte går hela vägen ut.

[bild]
Så här 1 år senare; är du nöjd med beslagen? Och vilka är det, nr eller länk om du har? :)

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
Jag är inte snabb, men ganska långsam, har inte hunnit montera, kom en sommar emellan. Ska svetsa ihop ramen till dem så är inte färdig (insåg att svetsen är för klen).

[länk]

559mm köpte jag.
Köpte även enklare modell för att ha som toppstyrning.
Tack. De verkar riktigt stabila iaf, blir nog bra även till det jag tänkt mig, sortering under diskbänk.

nanowire nanowire skrev:
Tack. De verkar riktigt stabila iaf, blir nog bra även till det jag tänkt mig, sortering under diskbänk.
Så länge du inte ska sortera metallskrot så låter det rätt Overkill :thinking:

Så länge du inte ska sortera metallskrot så låter det rätt Overkill :thinking:
Jag tänker att barn kanske försöker sortera sig? Om inte annat så jordbävningssäkert.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.