thomas33 thomas33 skrev:
[bild]
Det skulle jag vilja ha!!!! Fast jag vill ha motorcyklarna där istället men då får man kanske plats med en ölkyl och en soffa med! :beer:

• Gilla
Hemmakatten och 1 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en kvinna som ger godis till barn utklädda till spöken vid hennes dörr på Halloween.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
villeg och 14 till
  • Laddar…
Två personer i halloweenkostymer, en som korv med bröd och en som toalettrulle, på en trottoar.
Skapa konto

Fortsätter på halloweentemat :)

• Gilla
Hemmakatten och 1 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
...och hur kan man bygga ett så litet garage till sina fyra bilar?? Ser ut som att man riskerar att skada bilen bredvid om någon öppnar bildörren vårdslöst.

Mer yta!!!!
Garaget var nog ursprungligen designat som ett garage för två bilar. Sen kommer man i efterhand alltid på att man har en yta över där man kan klämma in en bil till. Själv skulle jag nog ha slutat med åtta bilar i det där garaget. Eller kanske ytterligare några till. Det beror ju på takhöjden också :)
Garage inrett för sex bilar med tre billyftar och vintagebilar parkerade på två nivåer.
Skapa konto

• Gilla
Snailman och 1 till
  • Laddar…
Det ÄR åtta bilar i det där garaget!

• Gilla
thomas33
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Det ÄR åtta bilar i det där garaget!
Men med plats för 16!

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Så här ser det ut utanför mitt jobb. Tänkte posta i handikappsanpassningstråden först men den passar nog bättre här, eller kanske inte...nybygget var lite lustigt i början men nu är det inte roligt längre att kröka på ryggen... Kanske får sätta mig i en rullstol.

Låg placerad kodlås och porttelefon vid ingång, potentiell fråga om handikappsanpassning.

• Wow
iMikael Lundgren
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Så här ser det ut utanför mitt jobb. Tänkte posta i handikappsanpassningstråden först men den passar nog bättre här, eller kanske inte...nybygget var lite lustigt i början men nu är det inte roligt längre att kröka på ryggen... Kanske får sätta mig i en rullstol.

[bild]
Äh, du som är elguru kopplar förstås in dig på knappsatsen och monterar en mottagare till en egenbyggd fjärrkontroll.

Svartvit övervakningsbild på ett flygplan som landar på en motorväg med hastighetsmätaren visande 678 km/h.
Skapa konto

• Gilla
Uffe A
  • Laddar…
harry73
Kul men fake :)

• Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Kul men fake :)
Till skillnad från allt annat i denna tråd som är äkta? :thinking:

• Gilla
Uffe A
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Till skillnad från allt annat i denna tråd som är äkta? :thinking:
Va! Finns det Fake News i humortråden? :surprised:

harry73
Men alla vet att kameran inte fotar bilar över 300 km i timme . Därför finns det bilar som går fortare.

• Gilla
tompaah7503 och 1 till
  • Laddar…
Jämförelse mellan två grupper vid middagsbordet 1990 och 2018 där teknologiska förändringar framhävs.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Uffe A och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.