1 197 242 läst · 5 418 svar
1197k läst
5,4k svar
Coola arkitektritade hus till salu
Gillar inte den bruna färgen på fasaden, det får det att se ut som nån gammal barack, men det är ju hyfsat lätt att fixa.
Sedan hade jag gärna sett att man jobbat lite med nivåer, husets design är ju som gjord för det, plus att det ser ut att kunna vara lite utsikt över åkrarna från taket, där kunde det varit nån sorts allrum/glasveranda/sommarrum/vinterträdgård plus stor terrass, när man ändå betalar så mycket.
Interiören gillar jag helt och hållet!
Sedan hade jag gärna sett att man jobbat lite med nivåer, husets design är ju som gjord för det, plus att det ser ut att kunna vara lite utsikt över åkrarna från taket, där kunde det varit nån sorts allrum/glasveranda/sommarrum/vinterträdgård plus stor terrass, när man ändå betalar så mycket.
Färgen tycker jag är helt OK. Däremot så är det lite för många och avlånga rum som kan vara knepiga att möblera. Takterass hade varit grymt! Det vill jag bygga på vårt hus också, även om vi ser sjön från vår övervåning (över huset jag länkade till och som är till salu).Anna_H skrev:Gillar inte den bruna färgen på fasaden, det får det att se ut som nån gammal barack, men det är ju hyfsat lätt att fixa.
Du som vet: Hur kallt ska man hålla sommardäcken för att de ska ge rätta aromen nästa säsong?