7 766 414 läst · 38 029 svar
7766k läst
38,0k svar
Humorhörnan ...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 615 inlägg
Trodde Slagsta redan hade en strand. Men de hade väl haft det lättare om det legat i Solna än i Stockholm. Där verkar alla kommundelar som vill få byta till Solna + suffix. Väntar nyfiket på om Bergshamra eller Blåkulla står på tur och om det i så fall blir Solnahöjden eller Solna Hills.
Nu ska vi inte prata illa om bössebacken! Inför min förlossning hade jag så bråttom ut ur mors mage att jag ploppade ut i baksätet på föräldrarnas Audi 80 mitt på järnvägsbron...K knipo skrev:
Behöver jag nämna att jag hela mitt liv varit lite otålig och alltid haft småbråttom?
Allvetare
· Västra götaland
· 9 107 inlägg
Heter sjön Assman? Och därpå korvsjöar ... Nästan för bra för att vara sant ...
Allvetare
· Västra götaland
· 9 107 inlägg
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
...and then, of course, we have the seventh planet from the Sun.
Hehe! Förutom detta så bör de kanske byta namn om de ska expandera till DanmarkGammelnörden skrev:"Locum, en av Sveriges största fastighetsförvaltare, valde lagom till julen 2001 att skicka ut en trevlig julhälsning i Dagens Nyheter. Bokstaven O görs om till ett rött hjärta. Väldigt omtänksamt. Uppenbarligen var personerna bakom annonsen endast skolad i klassisk engelska, om ens det." ([länk])
[bild]
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=lokum
Medlem
· Västra Götaland
· 2 298 inlägg
Detta är på helt fullaste allvar de skyltar man valt att sätta på dörren till psykavdelningen på våning fem i Falköpings sjukhus. Det var inte helt lätt att hålla masken när personalen öppnade, men jag ville ju inte själv bli inlagd
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder