Om du använder den till att tillverka någopnting som hon vill ha så kanske du inte behöver gömma den.

Sedan jag berättade för flickvännen att man kan kipphyvla stekpannsbottnar så påminner hon mig ibland om att jag skall renovera kipphyveln.

• Gilla
JLov och 2 till
  • Laddar…
Chaly
H heimlaga skrev:
Om du använder den till att tillverka någopnting som hon vill ha så kanske du inte behöver gömma den.

Sedan jag berättade för flickvännen att man kan kipphyvla stekpannsbottnar så påminner hon mig ibland om att jag skall renovera kipphyveln.
Hmm... ska klura på nåt hon kan tänkas vilja ha.
Tror ni ett par fina v-block går hem?

• Gilla
faf och 1 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Ju oftare du byter kamrem desto oftare kan du köpa nya verktyg ;)
Finns ett annat sätt att se på det med. Kör man så länge tills den ryker då behövs det massor av verktyg:D. Eftersom motorn då går i kras:D

• Gilla
frewes
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
210 tusen mil??? :surprised:
Haha....givetvis blev det en nolla för mycket där.

Chaly Chaly skrev:
Om jag ställer den längst in i hörnet så kanske inte frun upptäcker den... :)
Fel taktik. Man spelar bara HELT oförstående när ämnet kommer på tal "är den här ny?" Öh va, näe den har alltid stått här. Jag tycker vi tar kyckling till middag, blir det bra, jag kan handla?

• Gilla
NoOne2k och 9 till
  • Laddar…
De flesta trix är bra, men att erbjuda sig att handla mat är väl ändå att gå lite väl långt...

• Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Chaly
MathiasS MathiasS skrev:
Fel taktik. Man spelar bara HELT oförstående när ämnet kommer på tal "är den här ny?" Öh va, näe den har alltid stått här. Jag tycker vi tar kyckling till middag, blir det bra, jag kan handla?
Lysande! Den tar vi! Kommer nog ta nåt halvår innan hon har nåt ärende i verkstan ändå så då är juh ”alltid” nästan sant...

Men om sanningen ska fram så var det hon som övertalade mig att åka å köpa den...
-” ...så jag slipper höra nåt mer om hur gärna du vill ha en sån där grunka...”
Toppenfru!

• Gilla
LJC och 6 till
  • Laddar…
Strip Strip skrev:
De flesta trix är bra, men att erbjuda sig att handla mat är väl ändå att gå lite väl långt...
Man bör förstås hålla sig inom trovärdighetens gränser....

• Gilla
GUBE och 1 till
  • Laddar…
Chaly Chaly skrev:
Men om sanningen ska fram så var det hon som övertalade mig att åka å köpa den...
-” ...så jag slipper höra nåt mer om hur gärna du vill ha en sån där grunka...”
Toppenfru!
Då har du väl inget att oroa dig för ;)

• Gilla
Chaly och 1 till
  • Laddar…
Jag köpte faktiskt en sån här häromdan. Har dock inte riktigt bestämt mig för om jag gillar den där QuickSet-funktionen. Oftast uppskattar jag inte verktyg som gör mer än de måste.
Knipex Cobra vattenpumpstång med röda handtag och QuickSet-funktion, stängd position.

• Gilla
f_s_81
  • Laddar…
richardtenggren
Jag klickade hem en XS Max för att kunna räkna, surfa på byggahus, läsa PDFer och lyssna på P3 dokumentär när jag bygger

• Gilla
Carreyfan och 4 till
  • Laddar…
P
Chaly Chaly skrev:
Om jag ställer den längst in i hörnet så kanske inte frun upptäcker den... :)
Ska hon få den i julklapp efter en renovering?

• Gilla
Chaly
  • Laddar…
Strip Strip skrev:
Jag köpte faktiskt en sån här häromdan. Har dock inte riktigt bestämt mig för om jag gillar den där QuickSet-funktionen. Oftast uppskattar jag inte verktyg som gör mer än de måste.
[bild]
Köpte en likadan för nåt årsedan. Bäste med Cobran och Knipex är just QuickSet. Har blivit 2 till tänger till alla Knipex..

• Gilla
gusvo085 och 1 till
  • Laddar…
Ny Festool dammsugare placerad på en röd byggställning med höstlöv i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Blev en ny dammsugare! Fantastisk!

• Gilla
Bedholm och 5 till
  • Laddar…
Igår fick jag hem ett par pallar! Har man bestämt sig är en veckas leveranstid lång tid!

Pallar inplastade för transport i ett trångt utrymme med byggmaterial omkring.
Skapa konto

Två pallar inslagna i genomskinlig plastfolie i ett trångt utrymme med verktyg i bakgrunden.
Skapa konto

Lite dåliga vinklar men har man liten plats så. .

• Gilla
Mattias_Jo1 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.